froskeprinsesse Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Hei! Lenge siden jeg var her inne sist. Klarte å få til et vidunder ved andregangs pergokur for to år siden, og verdens vakreste JAcob på 15 måneder! Men nå har jeg lyst til å prøve igjen, og har noen kurer liggende siden sist.. hvordan var det jeg skulle gjøre dette igjen? Begynne med pillene første menstruajonsdag? Når er beste tiden for å ha sex for å bli befruktet? Klem klem
Dodlimammatil2 Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Hei :-) Du skal begynne med pilla den dagen du får mens, og så 5 dager. Deretter kan det vel variere ganske med eggløsningen, noen sier de får tidligere enn vanlig, andre får senere... Jeg husker ikke helt hva legen sa, men jeg mener han sa vi kunne begynne kjøre på på dag ti og utover ;-) masse lykke til Kjekt å høre om positive erfaringer med pergo, jeg er ferdig med min første kur denne måneden, men har ikke noen høye forhåpninger enda da
har blitt bleieskifter igjen Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Hei! Jeg gikk på enkelkur pergotime i februar, fikk da beskjed om å starte med kuren på syklusdag 5 og ta disse i 5 dager fremover.
Dodlimammatil2 Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 ja, det er sant, jeg har skrevet feil! Pillestart på 5 dagen, ikke 1 dagen av menstruasjonen...
froskeprinsesse Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2008 Takk takk damer! Da har jeg et par dager å tenke ordentlig gjennom dette på, om man skal begynne nå eller vente på mensen en annen gang! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå