Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Saken er det at rett etter at jeg hadde mens, hadde jeg sex med en kompis. To uker etter første mensdag (normalt ved eggløsning), hadde jeg sex med en kollega. Hele tiden har jeg ment at kollegaen er faren. Da jeg var på ultralyd, sa legen at fosteret er 7 uker og 5 dager. Men det stemmer ikke i forhold til sexen med kollegaen, men heller med kompisen min. Jeg blir forvirra. Hvem er det størst sansynlighet for at er faren?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Forstår frustrasjonen! Siden du har hatt sex rett etter mensen skulle du normalt sett ikke blitt gravid da, men av og til kommer eggløsningen til andre tider enn det forventa....! Siden du har vært til UL på et så tidlig tidspunkt er nok denne ganske presis... Synes det tyder på at det er kompisen din som er far, men 100% sikker kan man aldri være - selv ikke på UL!
73irene Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Selv om legen sier at fosteret er 7 uker og 5 dager, så er terminen din to uker lengre frem, altså er du da 9 uker og 5 dager gravid da Ultralyden ble tatt. De regner litt anderledes. Men for å være helt sikker på at du forsto dette, synes jeg du skal forklare det til legen din... MvH irene
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 helt umulig å si !! du får ikke vite d der sikkert før ungen er født. dette vet jeg fordi jeg har vært i en lignende situasjon selv... de ultralydterminene du får oppgitt, kan de faktisk blingse ganske mye med. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå