Gå til innhold

Hva skal til for å få fart på sakene??????

Anbefalte innlegg

Huff, vet det er lite med 4 dager over termin, kan vente meg å gå MYE lenger over...

Men må bare syte litt....

Alle sier jeg ser så bra ut, nesten for bra ut til å føde... Kanskje jeg bare skal legge meg ned og sove sove sove, slappe av og kulen helt ned og være skikkelig latsabb? Gå rundt å se trøtt ut? Kanskje han kommer da...?

så tung så tung nå, magen er i veien, og nå er den ikke bare plagsomt i veien, den er jo så tung, og stikker 1 meter utover....

Aldri skjer det noe... gir snart opp jeg!

Fortsetter under...

Har det skjed noe med deg i natt da???

I morra er min termin, og jeg er så lei murringer!!! Folk sier at jeg og ser så i form ut, så jeg tror jeg og må slutte å stelle meg nevneverdig og eller gå rundt som en dass. Tror ikke samboeren min er enig at jeg ser fresh ut. haha. her hjemme er det komfortable klær, hårstrikk, beina på bordet..(da litt bredbent selvfølgelig) og minimalt med sminke. Våknet på Mandag og vurderte å bare legge meg langt under dyna og sove til han kom! Nå kan han vente til i morra kveld.... Nå har jeg visst i mange mnd. at storesøsteren skal ha teater i morra. Og da får jeg jammen med meg det og... Var sikker på at jeg ville ligge på føden da...

Nei, jeg får legge meg litt igjen.

Ser ut at det blir enda en varm dag å være høygravid og fødeklar.

Selv er jeg syv dagr over termin og må innrömme at jeg er drittlei! Pröer å få dagene til å gå og har el fått unna de fleste prosjekter som har stått på vent. Skal heldigvis til jordmor i dag, kanskje hun kan muntre meg opp litt...

Ja takk.. Gode råd om å få fart på sakene hadde vært tatt imot med stor takk!!!! Er 4 dager over termin. ble satt igang sist 13 daga over, så eg hold ikke pusten mens jeg venter denne gangen... Har vært på modningsakkupunktur 7 ganger. Hjelper det.. NEI.. Tror kroppen min er laget for å bære fram ungen, ikke for å føde.. Phu.. godt å få ut litt gørr...

Lykke til alle dere som venter. .Dem sei at tolmod er ein dyd, det er iallefall sikkert...

Godt å se at det er flere som er drittlei. Men må jo si jeg blir litt motløs når jeg hører om de som må bli satt i gang 13 dager over etc etc.... Er nå blitt rimelig sikker på at jeg kommer til å være blant de som må settes i gang. Og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut!!! Har time på sykehuset for overtidskontroll tirsdag 3. juni, men det føles som en evighet til. Kommer sikkert da også bare til å bli sendt hjem, selv om jeg virkelig håper de kan sette meg i gang da.

Samme som deg Ajak så tror jeg kroppen min er laget for å bære frem ungen, men ikke føde. Har nemlig hatt et ganske så problemfritt svangerskap.

Til dere som venter... Føler med dere og kan tenke meg det er kjipt å gå og vente så lenge. Men ville bare si at jeg var hos legen for undersøkelse 13 dager før min termin. Da fikk jeg beskjed om at det ikke var modning, hodet hadde ikke festet seg osv osv. Hun satte meg opp til ny sjekk ETTER terminen, altså over 2 uker senere fordi hun var såå sikker på at jeg ikke kom til å føde før termin. Dagen etter gikk vannet, riene startet og jeg fødte. Så det ER håp ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...