micro Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 det var godt å bli ferdig med det. av mine 11 egg så var 6 modne og 4 ble befruktet. er så spent for i morgendagen. håper på at de deler seg riktig altså. det er best for dem. så nå er jeg mamma til 4 egg hehe
AniBer Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Så bra!! Krysser fingrene for dere!!!! Ett av de 4 er gullegget!!! Lykke til med innsettingen i morgen!!
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Gratulerer med "firlingene" Hehe... Måtte de dele seg fint og lykke til med rugetiden!
pooa Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Så bra Micro!! Lykke til i morgen!! Krysser fingrene for deg!!
mucho mas Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Hei Micro. Dette er jo kjempebra. Du skal se de er fine og at du får satt inn et flott egg. Kanskje du til og med kan få noen på frys? Jeg hadde også 11 egg ut. 4 falt fra fordi de var for umodne. Av de syv som var igjen ble fire befruktet, og i går satt jeg inn to fine egg. Et åttedelt og et som var delt i ni. Vi kommer til å følge hverandre. Lykke til med innsettingen. Nå begynner Ventetiden. Det er bra det er vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå