apriljente-66 Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Hei, jeg er overivrig over at det finnes en ed-mulighet for meg/oss med "gamle egg", som ikke blir befruktet etter gjentatte ivf-forsøk Tenker på dette dag og natt. Hausken sa at det er over 50% sjans for å lykkes med dette i min alder. Men nå er jeg spent på hvordan det oppleves å være foreldre til donorbarn. Man har jo født barnet osv, men vil det føles det 100% som ditt??? Takknemmelig for svar
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Du kan jo spørre inne på "Foreldre til donorbarn" forumet - vet ikke om det er noen der som har erfaring med eggdonasjon, men de vet nå i hvert fall mer om det å være foreldre til "donorbarn". Tror uansett ikke du skal engste deg, barnet vil helt sikkert føles som og være DITT. http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/5045
nurk07 Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Det er helt fantastisk! Vi har brukt sæddonor, og mannen min forguder barnet vårt. Du vil jo få båret frem barnet og få en ekstra tilknytning som pappaer ikke får- så tror ikke du skal la dette hindre deg i å bli mamma. Håper du finner ut av hva som føles mest riktig for dere. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå