fru furu med kongle Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Men jeg vanka her inne for en stund siden het da "vil vil men får ikke til", vi har prøvd i 5 år men nå eg jeg endelig gravid Og det helt på egen hånd. *jubler* Jeg er i dag 8 uker. Ville bare fortelle det for å gi dere litt håp. Håper det er deres tur snart! masse klemmer
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Gratulerer så mye!! ) Så heldig du er! ) Hva tror du selv førte til at du endelig klarte det?
fru furu med kongle Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 Takk så mye, vi er overlykkelige Vet ikke hvorfor jeg plutselig ble gravid nå.. Vi var i syden i slutten av mars og fikk slappet orntlig av, og kost oss masse.Siste mens var 1.april, så kanskje det skjedde noe med kroppen min i utlandet.. hehe, ikke vet jeg.. har ikke gjort noe anderledes nå enn tidligere ellers.. Håper det er din tur snart Elisabeth'77. Har dere prøvd lenge?
Dodlimammatil2 Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Hei, og gratulerer så mye :-) det var kjekt jeg tror jeg husker deg, dersom du var mest aktiv her inne for ca 1-2 år siden?
fru furu med kongle Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2008 stemmer det tror jeg husker deg også Dodli 32pp.. Lykke til, håper spira sitter snart for dere også.
*Mysillen* Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 jeg husker det gamle nicket ditt gratulerer så mye med spiren klem
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Jeg husker deg også! Gratulerer så masse!. Har kommet med til uke 31 jeg da,etter IVF. Lykke til med svangerskapet!
MK73 Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 Gratulerer! Fantastisk! Godt å høre for oss andre som sliter. Vi har holdt på i 4 år og er nettopp ferdig med IVF i det offentlige. Vi prøver forsatt :-) Godt å høre sånne solskinnshistorier! Lykke til med svangerskapet, og kos deg masse med spiren!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Jeg husker deg :-) Kjekt å høre fra deg! Masse lykke til med svangerskapet, nyt solen og graviditeten :-) Klemmer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå