hannetroll Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Første IVF-samtale hos Volvat i dag, og timingen i forhold til syklus og erieavvikling er perfakt, så vi starter behandling allerede denne uka! Fantastisk. Forholder meg nøkternt til prognoser og statistikker, selv om vi har oddsene med oss, men er bare så utrolig deilig å få komme i gang nå: Vi er overmodne! Begynner rett på sprøyter uten nedregulering først, så her blir det egguttak allerede om et par uker. Går virkelig unna i svingene :-)
MK73 Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Så bra! Tenker du er fornøyd nå. Så deilig at prosessen blir så kort og at du slipper nedregulering. Hva skal til for å få kort regimen, Krusemynte?
hannetroll Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 Fikk i grunnen inntrykk av at om man er ung og frisk, så velger de helst kort regime. Volvat har praktisert denne metoden siden 2003 og har like gode erfaringer med kort regime som med nedregulering, og legen vår var opptatt av at dette også er den minst belastende metoden for pasienten. Men nå er jeg på gyngende grunn - alt dette er jo nytt for meg, så det blir mye å sette seg inn i i turbofart ;-)
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Hvor gammel er du? så deilig at du slipper sprayen;))
hannetroll Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2008 Hei, Jeg er 31, så i IVF-sammenheng er jeg jo fortsatt å regne som "ung", men som legen sa: Det er på tide å starte behandling, fordi det kan ta tid, og hvis man ønsker seg flere barn er det faktisk ikke så mye tid å miste. Oddsene blir jo noe mindre med alderen... Jeg har også endometriose, og da er graviditet den beste medisinen for å hindre at det utvikler seg mer.
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Hmm jeg er 32, har vært normalt gravid, finner ingen feil på meg, likevel må jeg spraye...den gir meg utrolig masse bivirkninger...hadde vært deilig å slippe den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå