Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Dere som breuker reducil (eller hvordan det staves)

Var det vanskelig å få det hos legen deres? Jeg føde 13 mars, ammer ikke (fikk ikke den gleden =( ) Har kuttet all karbo og trener 2 ganger i uka på helse studio. går turer o.l. Men tar ikke av ett gram. Jeg er 164 høy og 76 kg, bmi på nesten 29. Kjener att jeg blir deprimert og frykteli folksjy pga kroppen min nå. Lurer på om jeg skal prøve å bestille meg time hos legen for å høre om jeg kan få Reducil eller noe. Bare for å få kommet meg i gang med vekt nedgangen.. Tror dere det er vits i? Føler att alt går imot her nå. Jeg bli deprimert og lite energi. Og jeg skulle jo så gjæren ha følt meg bedre, og hatt masse enrgi for å ta meg av min lille sønn.. Men jeg orker så lite. Tenker bare på den elendige dritt kroppen som ikke vil kvitte seg med kiloene.. Huff dette ble dumt.. Men akk.. Sukk...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137853597-reducil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg vet hvordan du føler deg, jeg har det slik enda og det er 13mnd siden jeg fødte. Husker sommeren i fjor som et mareritt, ved at ingenting passa. Jeg startet på librakurs 21 august ifjor, og frem til starten av november hadde jeg gått ned 10kg. Var da hos legen pga bekken og ryggproblemer etter fødselen, og spurte samtidig om reductil. Var ikke noe problem å få det. Startet på det 9 november, og brukte det frem til starten av januar.Gikk ned ca 8kg i kombinasjon med libra. Måtte øke fra 10mg til 15mg, da jeg ikke merket noe spesiell effekt. Må ærlig si at jeg er usikker på om det var effekt av tbl eller kostholdet som gjorde at jeg gikk ned. Etter januar har sliti med kostholdet og har gått opp igjen ca ti kg siden da.Fikk skrevet ut xenical av legen fro snart 3 uker siden for å prøve og se om det hjalp. For en uke siden startet jeg også med reductil igjen. Har hørt om flere som har kombinert det med god effekt. Synes nå at reductilen virker bedre enn første gang. Har mye mindre søtsug, og mindre matlyst. Er spent å se om vektnedgangen fortsetter. Jeg trener ikke noe ved siden av pga bekkenet og ryggen min, så det eneste jeg kan gøre noe med er da kostholdet. Håper at at legene kan få orden på dette, så jeg kan komme igang med trening igjen.

Håper du fikk svar på noe av det du lurte på, og igjen så vil jeg si at jeg vet akkurat hvordan du har det- og det er ikke noe god følelse. Synes du skal spørre legen om reductil og se om det hjelper deg. Motivasjonen og selvfølelsen blir bedre for hver kilo som går av.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137853597-reducil/#findComment-137854157
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...