♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Noen som kan anbefale det ene foran det andre? Har bestemt meg for å kjøpe en manuell. Synes det er dyrt med elektrisk og sist fikk jeg til ammingen perfekt, men innemellom meldte en brystspreng eller betennelse seg, og det greit i nødstilfeller dersom jeg må bort fra babyen. Eller er det noen som på død og liv mener jeg burde legge til ekstra penger å gå for en elektrisk en?
berta Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Jeg var veldig fornøyd med avent handpumpe. Den var ikke så veldig flittig i bruk, men var veldig fornøyd med den ! :-)
gutteklubben grei Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Kjøp en Avent!! Passer jo rett på flaskene deres og jeg har prøvd begge, synes Medela sin var ufyselig... De har kjempesmå flasker også, så for "melkekuer" er denne helt ubrukelig synes jeg ;-) Kjøpte også en Avent elektrisk (den kan brukes både som manuell og elektrisk) men har lagt bort el.delen, jeg, syntes manuell er myyyye bedre :-) Venter nå tredjemann og pumpa er klar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå