Thessa og Bebbis Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Nå er jeg i en skikkelig jævlig situasjon for å si det MILDT! Var på tidlig UL da jeg har mistet 3 ganger tidligere og opplevde bittelitt rosa utflod for 2 uker siden. Var på denne Ul for en uke siden. Og da mente hun jeg var i uke 7, noe jeg ikke får til å stemme. Jeg mener jeg er noe kortere på vei, men er ikke sikker. Ihvertfall. Hun kikket på meg innvendig i ca 0,5 minutt og sa at dette så ikke bra ut! Inget foster, men fostersekk. Dette lovet ikke bra! Men, hun kunne jo ikke sikkert vite om jeg kanskje var for kort på vei til at det syntes på UL, men hun var besk og bare foret meg med info og abortstatistikker. Jeg gikk der ifra med knust hjerte. Ringte fastlegekotoret dagen etter for å få tatt Hcg prøve, tok den siste prøven igår og nå venter jeg på svar som jeg kanskje ikke får før Fredag! Fy fader, det er lenge å vente. Allerede gått lenge. Å, jeg er så lei meg nå! At det ikke kunne gå i boks denne gangen!
carina86 Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 hei hei, 7uker skal ikke være for tidlig til å synes. jeg var 8uker påvei da jeg hadde min første ul. vet ikke hva jeg skal si for å trøste, men håper det ordner seg for deg masse lykke til!!!
AO3 Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Det er ikke så mye jeg kan si for å trøste deg, annet enn at det er mulig du er kortere på vei enn det legen (og i og for seg du selv også!) tror, og at det er derfor fosteret ikke vises på UL enda. Det har skjedd med folk her inne før. Du må nok nesten bare vente og se til du får blodprøvesvarene. Krysser fingrene for deg!
Lacey*har fått erta Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Hei! Ser det er lenge siden du har skrevet dette, men må bare si noe. Det samme skjedde med meg. Jeg var ca i uke 7 da jeg var på UL pga sa sist. Hun var også veldig brysk (spesialist fra riksen) og sa med en gang at jeg hadde mistet igjen! Dette var dødt! Jeg fikk bare vente til jeg blødde det ut igjen! Jeg gikk i 7 nye uker og ventet og ventet, men ingenting. Og jeg ble litt tykkere rundt midjen. Så ble jeg sendt på ny UL (et annet sted) for å se hvorfor det ikke hadde kommet ut noe. Og der var det et sprell levende foster!! Jeg hadde gått gravid i 7 uker uten å vite noe pga at denne såkalte spesialisten ikke gjorde jobben sin ordentlig! Nå er jeg i uke 21 og magen vokser:)
Thessa og Bebbis Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 åh, det var godt å høre!! Nå har histrien min vokst litt siden sist. Hcg steg, men ikke dobbelt. Noe jeg bekymrer meg litt for. MEN, på den første UL så vi ingenting, nå for to dager siden så vi forster annlegg og foster, men inget hjerte slo som vi så ennå ihvertfall. Så da er jeg satt på vent igjen. Herregud så nervepirrende dette er! Godt å høre at du har vært i samme situasjon! Og at det har gått bra! Da er det ennå håp! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå