Squirrel79 Skrevet 2. september 2008 Forfatter #26 Del Skrevet 2. september 2008 Takk for svar! Ja, det har vært en lang prosess de siste månedene, og vi er ikke helt i mål ennå. Det skal sies at hele situasjonen har endret seg drastisk siden jeg satt der i slutten av mai med en positiv test, men helt hundre prosent blir det nok ikke før vi sitter der med det lille nurket i hendene. Jeg er halvveis i svangerskapet i dag, og har begynt å kjenne spark i magen. Vi var på UL på fredag, og fikk se en liten gutt strekke seg og vinke til oss. Det var utrolig deilig å se at han har det helt fint, og at alt er som det skal. Vi prater mer om det som skal skje hjemme nå. Det er akseptert at venner prater om det (hører med til historien at ei av mine nærmeste venninner skal ha ni uker etter meg) rundt oss, og han er med på noen av samtalene. Han har definitivt ikke vist tegn til å stikke av noe sted, og jeg ble superglad da han etter UL spurte om han kunne få det ene bildet og ta med på jobb! Vil bare si til andre som er i eller kanskje en gang kommer i samme situasjon: Ikke gi opp! Dette går bra. Jeg håper bare at alt går bra de neste fire og en halv månedene, og at han blir verdens beste far. Jeg har i grunn ingen tvil lenger! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137852800-jeg-er-gravid-men-samboeren-er-ikke-klar/page/2/#findComment-138602116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå