Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vet jo at det er tidlig, er 13+3. Når jeg ligger på ryggen prøver jeg å kjenne etter om jeg kjenner livmora, men den er vanskelig å identifisere. Må jo også si at jeg har noen kilo for mye og det også sikkert har noe å si.

Når kjente dere sikkert at her er livmora i vekst ja..?

Fortsetter under...

Jeg ville bare berolige deg med å si at jeg nå er i uke 18, og synes først nå at magen begynner å vise seg:)

Det er gøy det...

Ingenting å bekymre seg for i allefall.

Men kjenner du det ikke bedre om morgenen når du nettopp er våknet og ligger på ryggen da?

Hei!

Jeg er nå akkurat 17 uker påvei, har ikke fått noe særlig mage..desverrre, men det kommer vel:)

Ikke har jeg vært dårlig under hele greia heller, så dere skal tro det har gått endel graviditetstester iløpet av tiden, hihi!

Men de sier at når magen først kommer, ja, da popper den ut!

Ja, jeg venter og venter på magen. Er 14+5. Merker den stort sett bare på morgenen når jeg ligger på ryggen. Resten av dagen tenker jeg at jeg kan da umulig ha kommet så langt på vei? Det er jo helt flatt når jeg ligger tilogmed.

Annonse

har ikke det noe å si på kroppsfasongen da? om åssen ungen ligger osv. jeg er bitteliten så jeg får nok fort mage. to av venninnene mine som er lange å tynne kunne en nesten ikke se det på..men det er nok forskjellig på alle da.. mamma fikk ikke noe mage før i uke 20 å hun er også bitteliten.. men da ble den svææær hehe..

Hei. Jeg har også gått og grublet på om ikke magen burde vokse. Dette har gjort meg bekymret for om ikke fosteret vokser som det skal. Jeg er også litt overvektig. Etter at jeg ble gravid har jeg gått ned 2 kg og fremdeles nå i uke 19 så har jeg ikke gått opp i vekt. Men nå kan jeg berolige dere med at i dag har jeg vært på ultralyd og fosteret hadde helt normale mål så det gjorde visst ikke noe om ikke kiloene har begynt å vises så lenge fosteret vokste som normalt og det gjorde det altså. Hurra, er veldig lettet nå! :-)

jeg lover deg - den kommer - hi hi

er gravid for andre gang - noe overvektig kan man vel si - er i uke 17 og går fremdeles i mine vanlige klær - sist gang gikk jeg i mine egne klær til jeg startet på 7. mnd

det viktigste er at knøtten vokser og har det bra ;-)

kos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...