lillebie på`n igjen Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 og ble så utrolig overrasket over hvor mange hyggelige mennesker som jobber på Nordica:-) Ble så utrolig godt tatt i mot, både jeg og kona! Så nå er det time på torsdag hos dr Blakstad, og om ca 2 uker begynner jeg på hormoner! jippi, endelig snart igang! Legen var veldig optimistisk og regnet med at jeg kom til å bli gravid ganske fort, da jeg enda var ung sa han :-) Jeg har heller aldri vært i København, for en fantastisk fin by, og et bra tivoli :-)
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Oj.. Så spennende.. Gleder meg til å følge dere videre..
Månestråle75 Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Så bra dere fikk god mottagelse! Lykke til videre!!
ønsker1til Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 oi oi oi, dere har en spennende tid foran dere dere også håper dere lykkes med en gang!!!!
SogH Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Så bra at dere hadde så hyggelig tur! Ønsker dere masse lykke til i tida framover:)
lillebie på`n igjen Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2008 tusen takk alle sammen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå