Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 20 uker, og har lagt på meg 6-7 kg. Prøver å unngå å veie meg så jeg ikke blir så fiksert på det, men kunne ikke dy meg i forrige uke... Fikk litt sjokk kan man si, men det er jo ikke så ille i grunn. Er jo nå man har mulighet til å kose seg litt ekstra og slippe å tenkle på bikinisesongen. hihi

Annonse

er 3. gangs jeg da uke 16+2, og har lagt på meg 5 kg til nå.....

(pluss at jeg hadde 7 kg for mye igjen etter forrige sv.skap) så jeg synes ikke dette er så veldig morro....:-/

(minsta er bare 1 år og 3 mnd)

Så jeg skal virkeli prøve å bli flinkere å spise sunnere og bevege meg mere... la på meg 20 kg sist, og det vil jeg unngå denne gang (er bare 157cm høy også...)

Er litt over 17 uker og har lagt på meg mellom 6-7 kg. Er ikke så uvanlig det. Er i mitt 6.sv.skap med barn nr 4, og kiloene har kommet ganske likt i hvert sv.skap. Et par kilo mer denne gangen pga at jeg var så dårlig de første 14 ukene og måtte ha mat HELE TIDEN. :).

Det er bare å trene etterpå.

Annonse

Hei:) jeg også er i uke 19, har ikke lagt på meg noe heller. Du trenger ikke vere beskymret:) Barnet ditt får det han/hun trenger til tross for at du legger på deg eller ikke. Så slapp heller av, og ver glad du slipper å legge på deg for mye. Det blir tungt å bere etterhver uansett:) (ps ikke vondt ment mot de som har lagt på seg, alt er like normalt, vi er bare ulike alle og en hver :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...