Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har lagt på meg ca tre kilo til nå. Er 14+0 i dag. :)

Det eneste som hjalp mot kvalmen var å spise, så det er nok der kiloene har kommet fra i tillegg til større pupper og det som hører med (livmor, fostervann osv.), selv om det ikke er store vekten ennå. :)

Jeg har også vært veldig trøtt og sliten, så det har ikke vært mye annet enn spising og soving etter jobb... :)

Begynner heldigvis å få litt energi igjen nå, og kvalmen forsvinner! Herlig! :D

4 kg. pluss, snart fullgåtte 16 uker.Gjennomsnittet er 4 kg i 15 uker, så stresser ikke med det. Har spist myyyyye mer enn før. Riktignok sundt og skikkelig mat, men har hatt apetitt som en ulv. Har heldigvis stabilisert seg nå, og kan gå tre, fire timer uten å kjenne sult. Deilig!!!!

Annonse

Jeg er 14+5 og ligger fortsatt på -5kg.. Gikk de ned i ca 8.-9. uke og har ikke gått opp et gram siden. Men kjroppen ommøbelerer seg selv virker det som. For jeg merker jo at kroppen er annerledes.. De kommer vel snart de herrane kiloene :)

Er 15+4 å har lagt på meg 3 kg, de kom ganske tidlig. Måtte spise så ofte for ikke å bli kvalm. Så har d nok litt å si at puppene har vokst en del + alt det andre man kan gå opp i vekt av.. Merker også at noen av klærne er blitt strammere, så har bare ryddet bort en hel masse:-)

Annonse

Har kun lagt på meg 1 kg, og det var kjempebra ifølge legen min..siden det er alt for mange som tror de har "grunn" til å stappe i seg hva som helst under svangerskapet..jøss tenkte jeg da..glad ikke jeg har lagt på meg flere kilo, for da har hun fått en over ørene:)

Men er nok litt i det hun sier, man skal ikke spise for 2..heller for 1 1 /2 :)

Jeg er førstegangs, 15 uker i dag, termin 23. november. Har vært veldig dårlig helt fram til forrige helg, og hadde gått ned 7 kg forrige fredag. I dag var vekta 400 gram mer, så samlet nedgang er redusert til 6,6 kg... Bekymrer meg ikke, har blitt smalere rundt "håndtakene", men har fått tydelig kul på magen, så fasongen har forandret seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...