Gå til innhold

Krybbedød....

Anbefalte innlegg

Nå høres jeg sikkert ut som en superengstelig mamma... Jeg hadde samme problemet med nummer en, og det er her jammen denne gangen også! Klarer ikke la være å bekymre meg når prinsen skal sove... Er så utrolig bekymret for at han ikke skal våkne igjen. Alle tenker jo at "det skjer ikke meg". Men ser jo her inne at det er flere som har mistet barna sine under svangerskap, så tragiske ting skjer altså noen! Flere som tenker som meg? Følger selvfølgelig alle "regler" for å unngå det. Ikke soving i samme seng, ikke røyking, ikke for varmt soverom, ikke dundyne etc etc.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137851607-krybbed%C3%B8d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tanken slår meg av og til ja, men jeg prøver å skyve den unna.. Jeg er en av de som har fått "det skjer ikke meg" i trynet, det skjedde nettopp meg! Jeg mistet et barn, så det kan like gjerne skje meg en gang til. En vet aldri. Men likevel kan en ikke gå og bekymre seg hele tiden, da blir barseltiden bare stress.

Prøv å slapp av ift dette, følg de forholdsregler som er anbefalt og det vil med høy sannsynlighet gå bare bra. Jeg vurderte å kjøpe pustealarm til tuppa, men kom frem til at jeg ikke skulle la mine bekymringer ta overhånd. Det går bare bra foreløpig, jeg er faktisk ikke så redd som jeg trodde på forhånd.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...