Gå til innhold

15 år og gravid

Dr. Google

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, du har hvert fall sommerferie om 23 dager da;-)

Selvfølgelig blir det tøft om du er femten eller tredve - men det blir ekstra tøft nå som ung. Det er ikke et faktum du kommer unna - selv om man gjene skulle gjort det i tider. Men hvis du er innstilt på det, og har masse støtte, ordner det seg jo selvfølgelig. Meste handler om rutiner og omstilling i livet ditt osv... :-) Mange har klart det før deg, så selvfølgelig!

Annonse

• 2 uker senere...

familien støtter oss , han har jobb ( tjener rundt 22-23 tusen i mnd ) vi skal pusse opp leiligheten i kjelleren hos de, så får vi bo der gratis.

Jeg fullfører tiende og jeg skal gå vidergående.

Han er 16.

Jeg rekker og fylle 16 før jeg blir mamma, å han blir 17 en mnd etterpå.

Vi har vært sammen ett år å syv mnd.

Abort har ingen nevnt, men dette barnet er ikke planlagt, men veldig ønsket.

Vi klarer oss FINT !

Gratulerer! Synes du har en flott innstilling som vil beholde barnet, og synes du er kjempeheldig som har folk rundt deg som støtter deg, det trenger du;) er selv 18 år, og nesten så gravid som jeg kan få blitt, hehe, siter bare å venter på at noe snart skal skje;) du kommer til å få en fin tid framover, å være gravid er en utrolig opplevelse;)

Annonse

Jeg ble gravid da jeg var 14år, fødte 2uker før jeg ble 15år. Er nå 20år, og venter nr.2 i januar:)

Er bare å sende meg en priv mld om du lurer på noe eller trenger tips og råd!:) Har vært i akkurat samme situasjon selv, var bare enda litt yngre enn deg;)

Jeg ble gravid da jeg var 14 år, fødte en velskapt liten jente 2 dager før jeg begynte i 10 klasse, fikk hjelp og støtte ifra familie og venner.

Klarte å fullføre grunnskolen å begynnte på VGS, var ferdig hjelpepleier nå i juni:D

er stolt av meg selv! :)

Og dette kommer du til å klare så bra, masse lykke til..

klem

det går nok veldig fint;) jeg var 16 når eg bled gravid å 16 når eg fødte.. ble 17, 19dager etter fødselen.. du e heldig at ingen har nevnt abort.. her sa mamma å pappa at det var det eneste rette... men vi beholdte uansett kor de presset oss... nå er snuppa 10mnd å vi strotrives=) etter sommeren skal vi flytte sammen i leilighet. foreløpig har vi bare bodd hjemme hos meg å litt i hannes leilighet.. masse lykke til;)

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...