Gå til innhold

Hvor mye jeg får utbetalt hvis jeg går direkte fra permisjon og ut i sykemelding?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg er gravid allerede nå, mini er 7 mnd og jeg har permisjon med 80 prosent utbetalt, noe som er på grensen av hva vi greier økonomisk. Derfor er jeg bekymret for økonomien om jeg går direkte ut i sykemelding, noe som er sannsynlig iogmed at jeg jobber som sykepleier. Gjelder den 4 ukers regelen da også? Må jeg jobbe 4 uker uten sykemelding for å få like mye utbetalt i neste permisjon? Vil nødig risikere å kun få 80 prosent av 80 prosent, hvis du skjønner...

Fortsetter under...

Jeg lurer på akkurat det samme.. Er i permisjon nå med minsten, og venter en ny 2mnd etter permisjonen går ut.. Jobber som omsorgsarbeider så tviler på at jeg kommer meg i jobb igjen som høygravid.. Noen som vet???

Jeg fikk beskjed av NAV at om jeg gikk fra perm til perm så skulle man få samme utbetalinger Dette fikk jeg beskjed om i 07 likevel har jeg sett her inne at de har tolket reglene strengere og nå har begynt å gi 80% av80% Hvordan dette blir med sykepenger vet jeg ikke, men mistenker at de er like strenge der.

Jeg forstår det vist også at dette spørsmålet ha r blitt tolket ulikt av NAV

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...