Gå til innhold

Kan jeg bruke en hvit bukse i bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup uten kleskode på lørdag, og lurer på om det greit å stille i hvit linbukse og svart/hvit fin topp? Evt en rødaktig topp?

Hva syns dere?

Fortsetter under...

Skrevet

nej, men bare fordi jeg synes bukser ikke passer seg på damer i bryllup. Fargemessig så går det sikkert greit, selvom jeg ALDRI ville gjort det. hehe.

Skrevet

Personlig synes jeg ikke bukse passer i bryllup. Utenom for menn da:-)

Skrevet

nei jeg syns ikke det er ok. hadde blitt skuffet om noen kom i hvitt i mitt bryllup. sort og sterk rød syns jeg heller ikke er ok.

Skrevet

Jeg syns ikke en hvit linbukse er pyntet nok til et bryllup.

Men så har ikke jeg vært i så mange bryllup heller da ;)

Skrevet

Hvit bukse går fint, men ikke velg en hvit topp sånn at du blir hel-hvit.

Så svart eller rød topp går bra =)

Annonse

Skrevet

nei det kan du ikke. Ikke i det hele tatt.

Skrevet

Ikke bukser i bryllup...

Skrevet

mortilgunnar

haha, er ikke så rart det da når brudekjolen din er rød! *ler*

forøvrig synes jeg at sort og rødt er helt ok i bryllup.

Skrevet

Hmmmm... da så... får vel gå naken da, for jeg IKKE en person som bruker kjole eller skjørt:-(

Eller bli hjemme...

Skrevet

gosh, jeg vet ikke om en kvinnekropp jeg som ser bedre ut i bukse enn i skjørt og kjoler.. jaja.

Skrevet

Da stjeler du IALLEFALL oppmerksomheten fra bruden..;) Ikke kjoleperon til vanlig jeg heller, men er det bryllup, så er det bryllup.

Skrevet

Du spurte jo, regner med du ville ha ærlige svar...

Hvis du kjenner brudeparet godt, kan du jo høre hva de syns. Hvis de syns det er greit, så er det jo ikke noe problem.

Annonse

Skrevet

Bukser er ikke pyntet nok i et bryllup så sant ikke bryllupet foregår på en fjelltopp, på en strand el. Var i bryllup på lørdag, der dukket det opp en dame i hvit bukse, hvit genser og hvite sko. Noen eier ikke antenner :)

Skrevet

hehe.. godt poeng (S)TinkerBelle <3, men jeg tenkte faktisk ikke på det en gang.. hehe

jeg tenker mer på at tradisjonen tilsier at rødt = elskeren/Xen til brudgommen... hehe

Skrevet

Var denne damen engelsk, kanskje???????? For da har jeg hørt masse fra samme bryllup:))

Skrevet

Har vært i bryllup der en av gjestene hadde hvit bukse, sjokkrosa topp, knallkule sko og råkul veske. Syns ho va fin;)

Men, hun vistes i forhold til alle damene i kjole eller bunad.

Skrevet

Hehe, hun snakket litt engelsk, men er øst-europeer. Kanskje du har hørt sladder fra bryllupet jeg var i ;)

Skrevet

hvis hun hadde tiara i tillegg og det var en noe famøs forlover der, så er det bankers:)

Skrevet

Hehehehe... Vel, jeg observerte ingen tiara, og var såvidt jeg vet ingen famøs forlover ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...