Gå til innhold

Et lite gledelig tips :)

Mammantiltigerogentil

Anbefalte innlegg

Jo jenter, nå er jeg jo snart i 11 uke allerede!! Og koser meg faktisk med å være gravid, gidder ikke tenke på omstendighetene.... :)

Jeg har et lite tips som funker godt for meg siden jeg bor i Oslo (hmmm, kom til å tenke på at det kanskje kan være litt vanskeligere på mindre steder, men here goes...)... og det er at om jeg snakker med treningsintstruktørene på Sats, ansatte i butikker etc, så lurer jeg inn i samtalen at jeg skal ha baby...! Og da blir alle så glade og gratulerer meg og tar litt ekstra hensyn og sånn, og det er så koselig! Så kan jeg være superstolt og vise frem den bitte bitte lille bulen på magen :) Ingen som spør om kjæreste og sånn når de ikke kjenner deg vet du ;)

Jippi, det er jammen hyggelig dere :)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Vet du hva? Det funker faktisk;)

Jeg er i uke 13 og la det ut på face at jeg har sjokoladebolle i ovnen.. Folk blir jo supergira når de får vite det!

De vet at det er problematisk mellom meg og faren, så de tør egentlig ikke spørre om det hehe..

Men jeg merker at jeg gleder meg bare mer og mer når jeg snakker med venninner som er super klare til å bli mødre selv!

Hehe..

Vi må ta med oss de små gledene vi får!;)

Nå går jeg rundt og kjenner etter bobler i magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...