Gå til innhold

hvor dra på bryllupsreise med barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har planlagt å gifte oss i august neste år, og har da etter planen en gutt på ca ett år:) kan ikke se for meg å reise uten han, men noen som har gode reisetips? er det mulig å kombinere romantisk ferie med barn?

har lyst å holde oss innen europa...

Fortsetter under...

Skrevet

Da blir det vel mer snakk om en ordinær ferietur? Syden har jo mange destinasjoner som passer fint å reise til med barn. Velger dere et sted som f.eks gran canaria, er det enkelt pga at de har masse norske produkter. Det er nemlig mye stress og dra til steder der det er skummelt og la de spise hva som helst.Hellas er også greit med barn.

(Kanskje dere kan ta bryllupsreisen senere når han er større og noen kan passe han? Jeg syns ihvertfall ikke at det heter bryllupsreise hvis barna er med)

Skrevet

Vi skal ha med oss våre to barn som blir 4 år og 9 måneder når den tid kommer. Vi har lyst å reise på opplevelsestur til enten Finnmark eller Grønland, som skal inneholde ulike utflukter. Vi har vært i lag lenge, og har hatt nok av romantiske turer. Så akkurat selve bryllupsreisen, slik den var i "gamle" dager, er ikke så viktig for oss. Vi er en familie nå og klarer å kombinere familietur med litt romantikk på kveldene :)

Skrevet

jeg synes ikke det heter bryllupsreise når man tar den når barnet er større :P det ligger litt i kortene at det er noe man gjør som nygifte, mens jeg ikke ser noen hindring i å ta med barn på bryllupsreise.

Skrevet

hm...

har vel muligens et litt romantisk og urealistisk syn på bryllupsreise med barn? har jo valgt å få barn før giftemål, så ser på denne ferien som "kronen på verket" Oss tre på et super romantisk sted ved kysten. gjerne middelhavet eller adriaterhavet og uten bamseklubb!.... vi har reist mye tidligere med ryggsekk både i asia, australia og europa, så er jo reisevante. men overhodet ikke med barn! han har jo ikke kommet ut enda...

Skrevet

Når barnet deres er så lite har dere ikke behov for bamseklubber eller slike ting, det eneste som er viktig er at det er trygt.

Vi skal gifte oss i høst på Sechellene, vi skal da ha med oss vår to år gamle datter og jeg tror det kommer til å gå kjempefint!!

Reis og kos dere!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...