Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal du snart teste igjen? Er litt spent(sikker ikke like mye som deg, men........)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, jeg skal vel snart teste igjen, men tenkte jeg skulle klare å vente til torsdag:) veksler mellom å tro at jeg er gravid og å tenke at nei nå må jeg jammen slutte å kjenne så godt etter, det er sikkert ingen ting;) Men er ting som kan tyde på at jeg har lykkes igjen, men jeg ble jo så grundig lurt forrige måned så jeg er ganske avventende den her gangen.

så vi får leve i spenning noen dager til...... Selv om det er litt slitsomt med all denne ventingen, så er det jo ganske gøy også. Må bare passe på å holde seg i litt aktivitet så man ikke blir sittende å kjenne etter hele tiden, men det er jo ikke så vanskelig når været er så flott som nå:-)

vi får satse på at jeg kommer etter!

Skrevet

Du er flink som klarer å vente så lenge med testingen.. Krysser fingrene for et februarbarn til deg! Jeg var på UL før helga og så et bankende hjerte-en utrolig opplevelse- håper det blir din og flere andres tur snart!

Skrevet

Flink og flink. Enten kommer mensen eller så kommer den ikke ;) Den kom denne måneden også, så jeg kom ikke så langt som til å teste.

Neste inseminasjon blir ikke før i juli. Skal ha noen ukers ferie nå og ser frem til en måned hvor det ikke skal telles eller ventes på verken EL eller eventuell graviditet. Skal sitte i solen og drikke gin tonic og fylle kroppen med mengder av deilig energi til neste forsøk. Skal også få tatt en vannscanning av egglederne mine. Selv om jeg ble gravid på første forsøk kan det jo hende at en av egglederne mine er tette. Var litt lei meg da mensen kom torsdag, men det gikk fort over. Er tross alt 38 så jeg er vel forberedt på at jeg må ha noen forsøk. Så da er det vel bare å si .... på det fjerde skal det skje:-)

Håper du er i frisk igjen henny og koser deg med graviditeten!!

Skrevet

Har tenkt på deg-veldig synd det ikke gikk. Sikkert bra for psyken å ta en liten pause + få gjort den scanningen slik at du vet om du er "tett" eller ikke. Sannsynligvis ikke, da, siden du vet at du kan bli gravid.

Jeg har ganske mye graviditetssymptomer i form av kvalme, søvnløshet og fortsatt småblødninger-og vurderer sykmelding til uka. Klarer ikke stresset på jobb akkurat nå. Men psykisk er det topp og jeg nyter å være gravid! Det anbefales og jeg tror du snart kommer etter! Kos deg i ferien!

Skrevet

Hei, leit å høre at det ikke gikk denne gangen. Kos deg masse i ferien din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...