Gå til innhold

Kan det stemme?

Dorothea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære dere

Jeg er fem-seks uker på vei. Har vært på en privat ultralyd hvor jeg fikk vite at de kunne se to embryoer. Har tenkt mye siden. Hvis det blir to, blir jeg kjempeglad. Men jeg vil ikke gjøre meg for store forhåpninger, er så redd for å bli skuffet.Så spent! Vet ikke om det er tvillingtegn, men jeg er utrolig trøtt, kvalm, klarer ikke sove på magen og det vises allerede. Tegn på at det kanskje virkelig er to?

Blir glad for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATTIS ;o) Det høres ut som det blir tvillinger ja. Jeg er på vei med tvilling gutter i uke 27 og det blir kjempespennende. Jeg tok ultralyd i uke 12 og det var ikke tvil om at det var 2 og jeg fikk også mage veldig fort. Jeg tror kvalme er individuelt. Jeg var bare kvelds kvalm til ut i 3 mnd og nå er jeg i kjempeslag ;o)

Lykke til ;o)

Skrevet

gratulerer,

fikk også vite det i uke 5-6 og de forble to:-) Er nå 23 uker med to jenter, de tror de er toeggede. Var i bra form til uke 7, så tok kvalmenover og ble verre og verre. Var skikkelig dårlig til uke 16, nå er alt mye bedre. Har begynt på bassengtrening i dag, men ja - jeg er större en de andre med en i magen.

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende svar fra dere begge!

Skrevet

Det kan nok stemme at det er tvillinger. Jeg fikk det konstatert i uke 6 da jeg hadde vondt i magen og fikk ikke sove på magen lenger. Nå er det 2 søte jenter i magen ... og jeg er i uke 25.

Skrevet

Høres ut som om det er tvillinger ja! :)

Fikk samme beskjed da eg var på tidlig UL i uke 9, såg to små bønne-lignende saker på skjermen... Hehe... :)

I dag nærmer eg meg 20 uke, og har fått vite at det mest sannsynlig er en liten gutt og ei lita jente som "leier hybel" inni meg :)

Hadde en del kvalme allerede 2-3 uker FØR ultralyd, og den varte til ca 12 uke... Kasta aldri opp, men slitsomt å vere kvalm såpass mye og ofte.

Men som nevnt tidigere i tråden, så er dette individuelt! :)

Ellers har eg vært veldig trøtt og sliten, spesielt på ettermiddag/kveld etter jobb. Nå jobber eg 100% i barnehage, så kanskje ikke så rart... :)

Skal trappe ned snart kjenner eg, prøve med 50% sykmelding i første omgang.

Bortsett fra trøtthet og litt halsbrann, så har eg det helt strålende!

Folk skryter av meg fordi eg er i så god form og ser så frisk og rask ut.

Så føler ikkje at eg har lov å klage en gang! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...