Gå til innhold

Noen fra Bergen her??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har sånn cirka termin 20-25 januar tror jeg. Veldig uregelmessig syklus og dårlig husk på dato tr kommer ( sikkert fordi jeg ble like skuffet hver gang den kom og vill heller glemme den ;) men ifølge sånn cirka-husk burde det være da.

Bor for øyeblikket i Wales, men vender snuten hjem for godt om to-tre uker. Bor da i sentrum. :) Gleeeeder meg til grovt brød og madam Bergens fiskekaker!

Annonse

Åhhh fiskekaker jah =) mmm nå fikk jeg lyst på det!!! Får ringe min kjære å forrandre middagsplanene for i dag har jeg ikke hatt lyst på noe... BARE kvalm!!! Lei av å tenke på om "er det noe gale med oss" her også så tenkte ikke på det, så nå er endten menstermindato 15 jan eller 22 ;) men det finner vel legen ut på 1 kontroll senere! Har du noen barn fra før av da. Dette er vår første =)

Har en jente her på 19 måneder :) Har ikke sagt noe til henne ennå, i tilfelle hun kommer til å peke på magen min og si baby i feile sammenhenger ;)

Jeg prøver å la være med å bekymre meg, men gleder meg til første gangen jeg går på do og IKKE sjekker papiret... Har vært uheldig en gang før, så det sitter igjen. Men, jeg er rimelig kvalm denne gangen, det tar jeg som et godt (?) tegn ...Var ikke kvalm en dag da jeg gikk med første da, så dette er uvandt...

Har våte drømmer om fiskekaker jeg nå... Da vi var hjemme i Bergen til jul så måtte jeg innom Madam Bergen på vei fra flyplassen til hjem ;P Skal se å få det til denne gangen også ;P Bare et par uker til nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...