Gå til innhold

OTH black and white

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om det går an å få tak i denne vogna noen steder?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du tenker på den med kvitt understell? Ligger to på finn nå

Skrevet

hvitt understell?har noen av OTH vognene det?hmm... den jeg tenkte på er rutete sort og hvit. limited edition 07 tror jeg...finner den ikke noe sted og den er bare så aldeles min yndlingsvogn!!

Skrevet

Den du tenker på er en 06-modell, limited edition. Den kommer i utgangspunktet med hvit understell, men er nok noen som har kjøpt kun trekket (har også sett den under navnet houndstooth - som er navnet på det rutemønsteret den har - i usa het den iallefall det).

Den ligger som tvillingvogn på finn - du kan jo se om det er den du mener. Eller søke houndstooth på google sitt bildesøk så ser du rutemønsteret.

07-modellen som er svart og hvit heter baroque, og har da som navnet sier barokkmønster og ikke ruter.

Lå to stk på finn i forrige uke, de er borte nå ser jeg. Men følg med, sikkert mange barn rundt 1 år som fikk vogn i 06 som ikke trenger den lenger nå i 08 =) Eller ta kontakt med forhandler her i europa eller fabrikken på new zealand.

Skrevet

tusen takk for topp info:)har peiling du:)

men vet du forresten om den baroque har slikt mønster på bagen også, eller bare inni sportsvogndelen?

Skrevet

Det aner jeg faktisk ikke.

Har ikke sett bager med det mønsteret, men så har jeg ikke sett etter det heller ;0) Hvis det finnes er den sikkert fin iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...