Gå til innhold

føler meg ikke gravid:(,.normalt??

Anbefalte innlegg

å bli gravid er det beste som har hendt meg:)..trodde jeg skulle være strålende fornøyd hele tiden,men det viste seg at det ble mer bekymringer enn glede..hadde jeg bare vist alt er bra..

er nå i uke 10 og føler meg egentlig ikke gravid,er det normalt?

trodde jeg skulle kjenne at det var noe der..

går bare å er bekymret for at noe er galt..

har hatt symptomer som kvalme,ømme bryster,svimmelhet osv..

men det har avtatt de siste ukene og nåp er jeg bare bekymret..

sover mye,og blir fort sliten,men det er det eneste..

er det normalt å føle det sånnn eller tyder det på at noe er galt når symptomene avtar?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137847137-f%C3%B8ler-meg-ikke-gravidnormalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det er nomalt, men har det på akkurat samme måte! Så du er ikke alene!

Det er normalt at symt. avtar, har hatt det de andre 4 gangene og, men det er bare så uvirkelig at jeg skulle bli gravid igjenn....

Jaaa!! Det er normalt! Jeg er 10 uker på vei på onsdag, og jeg har heller ikke følt meg gravid! Symptomene kommer og går, og gjør meg like engstelig hver gang! Var på tidlig UL i uke 7, og da så vi (eller hørte er vel kanskje et mer korrekt uttrykk) et lite hjerte som slo! Har hørt om mange andre som har det sånn - så det er absolutt normalt!

Lykke til videre i svangerskapet! Du skal vel snart på første svangerskapskontroll du også, da kan su jo spørre om de kan lytte etter hjertelyden!;)

Samme her! Med unntak av at jeg er veldig kvalm om dagen føler jeg meg overhodet ikke gravid. Det hele er litt fjernt, og har nesten litt dårlig samvittighet for å ikke løpe rundt i lykkerus.

Er 11+0 i dag, kanskje man begynner å glede seg mer når man bikker 12 uker? Men jeg har jo ikke vært noe bekymret for noe heller da..

Symptomene mine har kommet og gått, så det er sikkert helt i orden å avta litt :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...