Gjest Lykkeliten2 Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 he he, jeg kjenner en som har en jente på 3 år som ikke liker melk og drikker lite av det, jeg anbefalte henne å prøve å blande melk og juice så hun i allefall vil få i seg noe melk i flytende form. Men så kom jeg hjem og tenkte at det kanskje var et utrolig teit råd.. jeg har ikke peiling på unger som ikke liker melk og har aldri blandet juice og melk selv (og jeg liker IKKE melk) men ser jo at de selger det på butikken her. er dette noe dere har prøvd? jeg
Sånn kan det gå Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Juice + melk = Æsj Melka skiller seg jo når man blander den med noe med syre i.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 jus og melk er en dårlig idee :-)
*Joa* Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Det hørtes utrolig sært ut ja. Tror ikke man kan blande juice og melk sammen. Tror juicen vil skille seg fra melka og bare gii gule prikker (appelsinjuice) Da er det bedre å anbefale kulturmelk/kefir, yoghurt naturell o.l. Er verdt ett forsøk:)
Trollemor og snuppa! Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Høres ikke noe særlig ut - og hvorfor tvinge ungen til å drikke melk hvis han ikke vil ha? Ost, yoghurt, kulturmelk, smøreoster er vel alternativer til melk? Jenta mi drikker ikke vanlig melk, men er veldig glad i kulturmelk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå