Gå til innhold

Med eller uten bh om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er smart? Å ligge med puppene bare eller med bh og ammeinnlegg om natten??

Søker gode råd !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her gikk det i ammebh og innlegg på natta i begge ammeperiodene. Jeg forsøkte uten flere ganger, men jeg lakk så mye, da vortene ble utsatt for friksjon uten bh.

Skrevet

jeg sover uten fordi det er mest behagelig,har lagt et fleecepledd under meg så jeg ikke skal søle ut overmadrassen og det funker kjempefint...ganske bløtt av og til,men det gjør ikke noe...

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Må ha på bh med innlegg for jeg lekker som ei sil.... Gleder meg til jeg kan sove uten, men det er leeeenge til :-)

Skrevet

Jeg har fått anbefaling fra både jordmor på sykehuset og helsesøster om å sove uten bh for å hindre stopping i melkegangene. Skjønner at dette kan være vanskelig hvis man lekker, men jeg sover med en trang t-skjorte m ullinnlegg innenfor og d fungerer veldig bra for meg. Lekker ikke noe særlig jeg da.. Det er det rådet jeg har fått da.. Lykke til! :)

Skrevet

Med min førstefødte sov jeg uten bh og lakk mye. Hadde et håndkle under puppene og et flanellaken over det.

Denne gangen har jeg kjøpt en veldig behagelig ammebh som er litt sånn sportsbh-aktig, men slik at ammeinnleggene ikke sklir bort fra brystvorten, og heller ikke sånn at brystvorten sklir ut av bh'en (som var mitt problem forrige gang). Hadde så klart vært mest behagelig uten, men jeg synes det ble så slitsomt å sove på vått underlag, og måtte stå opp for å bytte underlag ila natten. Jeg har dessuten praktbarn :) som tidlig sov gjennom natten, og derfor ble det sprengte pupper om morgenen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...