Gå til innhold

Dere som venter: Hvordan er formen?

Anbefalte innlegg

Hei dere som fortsatt venter!

Hvordan er formen nå like før det store skal skje?

Selv går jeg breibeint, og får vondt overalt hvis jeg gjør noe fornuftig i mer enn 10 min. Så jeg bruker stort sett hele dagen på å få gjort litt i huset, da det krever mange pauser. Ellers er det kynnere, nedpress, og utålmodighet. Noen ganger gir jeg opp, og tenker at termin sikkert er 27. mai 2009, at de har sagt feil til meg. Andre ganger syns jeg det går an å vente noen dager til. Har en snill og tålmodig mann som hjelper meg mye, og det er jeg så glad for! Heldigvis gruer jeg meg ikke til fødsel heller. Gleder meg bare til å komme igang, og få hjem babyen vår.

Snart er det vår tur!!:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137846258-dere-som-venter-hvordan-er-formen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin i morgen,tanken på å kanskje måtte gå i 2 uker til gjør meg ille til motet.Jeg er lei av å stadig måtte fly på toalettet,ikke sove godt om natten,vondt både her og der.Prøver å gjøre litt i huset,men orker ikke så mye nå...Alt er så tungt.Håper at vår lille datter kommer snart!!!Er veldig spent.

Er egentlig i fin form synes jeg:)

Har termin den 28 mai, men forbereder meg på å måtte gå over tiden.

Har masse kynnere og endel stikking på undersiden av magen, på begge sidene. Har halsbrann og kan våkne om natten med det:S

Har forlengst stjålet nattskjorten av silke til mannen min fordi det er lettere å snu seg på natta da hehe:)

Er mest spent på når ting skal skje, må skaffe mormor til å være barnevakt til go-gutten vår på 2 år:) Hun bor bare et steinkast unna heldigvis;)

Men merker at jeg begynner å bli lei av at folk sender melding om hvordan ståa er..... Det hører med, men vi venter jo selv også og orker ikke maset på de andre.... Vi skal da offentliggjøre når babyen er kommet ut hehe;)

Jeg syntes dagene er greie sånn form messing, det er kveldene og nettene som er problemet. Får alltid litt vondt når kvelden kommer. Har hatt tak i ryggen i flere uker nå. Jeg har sluppet unna halsbrann og har kunn hatt leggkramper ett fåtall ganger, og frem til nå i det siste har jeg sovet godt på natta også. Klart jeg skulle ønske jeg var en av de i Mai klubben som fikk litt før termin, men var forberedt på å gå over siden jeg gjorde det sist.

bekkenet har stabilisert seg etter at hodet blei festet. Plutselig er det ikke såååå vondt å bevege seg lengre. Men gud så godt det skal bli å slippe å velte seg ut av senga, og ta sats for å komme opp av sofaen. Eller få på sko og sokker på en normal måte igjen. Jeg er klar jeg!!!!

Føler meg skikkelig slem her jeg kan sitte og si at jeg endelig er i form! Vært mye heldig i svangerskapet men nå tar det kaka, to turer igår, masse energi, 7-10 timers søvn om natta og i det hele tatt. Vann i kroppen til tider men tyr da til Anna Wahlgrens råd om å gå på tærne og det hjelper!

Sorry, føler meg litt smålumpen her. Fordelen til dere andre er nok at kroppen er litt mere klar fysisk og psykisk. Jeg føler plutselig for å gå i 3 uker til.. Men redd overtid da, liker ikke tanken på hva det gjør med den lille. Har kramper i magen titt og ofte da, og får strålinger ned i bena, i tillegg til trøtt og sliten. Men er kanskje ikke så rart, stakkars kroppen vår bærer på tung last om dagen!!!

Har termin til fredag. Kjenner at bekkenløsninga blir litt verre jo tyngre jeg blir. Har fått vann i hender og føtter, og det å sove har blitt et prosjekt. Nå skal det sies at med god hjelp av en masse puter om natta og sofaen på dagtid, så klarer jeg faktisk å få timene mine i løpet av et døgn, så jeg skal ikke klage. Kjæresten min er en engel, både når det gjelder å motivere meg til å holde ut og til å stelle i huset, så han er med på å gjøre det lettere. Har ingen murringer, kynnere eller rier som jeg kjenner, så er redd det kan være et tegn på at det fortsatt kan ta lang tid...

Er veldig klar mentalt nå. Vil så gjerne treffe den lille og vil ha kroppen min for meg selv igjen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...