Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

ja takk begge deler.

Skrevet

Ja, hvem sier det ene utelukker det andre, he-he;)

MEN,når det kommer til ren melkesjokolade foretrekker jeg Stratos fremfor Freias melkesjokolade.

Skrevet

Stratos er jo ikke ren melkesjokolade, den har jo luft i, ikke bare sjokolade;-) Men jeg spiser gjerne både stratos og freia melkesjokolade:-)

Skrevet

Foretrekker Freia, men kan helt fint spise Nidar også.. og Minde og alle mulige andre merker - hehe...

Skrevet

altså,siden jeg bor i trondheim må jeg nok holde med nidar...meeeen freia har min nye favoritt,nemlig walters mandler...mmmmmmmmmmmmmmmm....må en tur på butikken nå... :P

Annonse

Skrevet

Nå leste jeg et navneinnlegg før dette, og tenkte det var enda et innlegg der navn blir prøvd ut.

Da vil jeg si:

For slikkmunnen som får tvillinger - ei jente og en gutt - anbefaler jeg navnene Freia og Nidar!

Skrevet

Ja takk begge deler, men må jeg velge nå blir walters mandler fra freia som blir min favoritt

Skrevet

Foretrekker Freia, men kan godt spise Nidar også ;P Minde har grusom stygg sjokolade!

Skrevet

Hvordan er denne Walters mandler da, i smaken mener jeg.

Skrevet

Ja, hva er walters mandler, det har jeg ikke hørt om?

Skrevet

Minde, takk.. Tåler ingen av de andre fordi de inneholder spor av nøtter.. :\ *snufs*

Skrevet

Minde er best, men ete ALT eg...

Annonse

Skrevet

Hæ, Freia eller Nidar????

Takker gjerne ja til begge deler jeg gitt :-)

Skrevet

walters mandler er den nye fra freie,med salte,røstede og karamelliserte mandler...himmelsk god med et hint av salt som gjør sjokoladen genial (-t skummel....hehe....)

Skrevet

Synes Nidar er mest sympatiske, og har produktene med mest "personlighet"(Seigmenn, Stratos, osv.).

Likevel foretrekker jeg smaken på Freia-godteriet.

Hval-sjokoladen vokser - liker den bedre og bedre for hver gang.

Skrevet

huff ja, Minde er æsjæsj!

Men freia og Nidar, mmmmmmm

(og jeg som er på slanker'n! Sukk)

Gjest armagedon
Skrevet

mmmmmmmmmm sjokolade, spiser alt jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...