Gå til innhold

Storkbrukere og andre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye betalte dere for behandlingen, og hvor mange ganger prøvde dere før dere fikk det til..??

Jeg har så utrolig lyst på en liten en til, men vet ikke helt hvor jeg burde henvende meg og hva som er lurest...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg kan jo bare snakke for meg selv og jeg har brukt ca 20 tusen. Brukt en del hormoner, tre inseminasjoner.

Jeg har PCO, så har ikke ofte EL og måtte derfor ha oppfølging av Gynekolog.

Lykke til!!

(Nordica er billigst)

:)

Skrevet

Tusen takk for svar..

-§StorkeRuger§-termin 01.02.09 du har termin på bursdagen min, så dette blir spennende :-)

Lykke til..

Skrevet

Flere spørsmål fra meg..

Jeg vet jeg må innm lege i Norge for å teste meg for div sykdommer før jeg drar til Danmark for behandling..

Jeg skal KUN ha inseminasjon, trenger ikke tesre eller behandling for barnløshet.. Jeg vet til og med når jeg har eggløsning..

Noen som har en slags liste av noe slag over hva jeg trenger å bli testet for og gjøre før behandling, og eventuelt hva som er lurt å gjøre etter behandling for å oppnå ønsket resultat..

Skrevet

Såvidt jeg husker må man ha HIV-test, hepatittprøver, clamydiatest og gonoretest. Alt kan gjøres hos fastlege. Men har du info-materialet til stork(eller en av de andre klinikkene)? Der står det hva som er obligatorisk og hva de anbefaler i tillegg. Stork er f eks veldig opptatt av kosthold og at man bør unngå alkohol også FØR inseminasjon.

Lykke til!

Skrevet

Hallo! Det siste innlegget var ment som svar til et annet innlegg som dere sikkert skjønner. Konsentrasjonen er ikke helt på topp for tida. Skylder på hormonene........ God helg!

Skrevet

Hei

Det kan være lurt å få sjekket at hormonene virker som de skal, og eventuelt om egglederene er åpne (HCG røntgen er et alternativ). Blodprøvene får du tatt hos gynikologen og han/hun gir deg også en henvisning for HCG røntgen. Jeg trodde at alt var OK, og hadde tre -fire runder før jeg fikk beskjed om at jeg trolig har en tett eggleder. Vet derfor ikke om jeg hadde noen reell sjanse de første gangene. Dyrt og frustrerende ....

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...