Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 hvordan gikk det med deg? veldig bra og høre at fostervannsprøve ikke er vondt. Hvis jeg er så heldig å bli gravid skal jeg også ta denne prøven. Klarer ikke tanken på og bekymre meg gjennom hele svangerskapet for om babyen er frisk eller ikke. Bedre å få vite, men seff tungt om svaret på prøven ikke er slik man håper.
titti64 Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Hei hei. Jeg er en jente på 43 år, som er gravid i 7 mnd. Jeg har 2 jenter fra før på 8 og 6 år. Jeg vil ikke råde deg til å ta fostervannsprøve, men heller ta en DUOTEST. Da tar du blodprøve å ultralyd, å får vite ganske nøyaktig om noe er galt. Jeg fikk vite at alt var i orden, så vi er heldige. Ønsker deg lykke til.
A1972 Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Hei! Jeg er 35 og gravid i uke 6. Har to flotte jenter på snart 8 og 13 fra før. Har bedt legen om fostervannsprøve, men har hørt om denne duo-testen først etterpå. Bør jeg ringe inn til legen og be om spesifikt det, eller er det det jeg får tilbud om først? Er veldig usikker på dette, men vil vite hvis det er noe galt... Er også engstelig for denne ene % som det går galt med av de som tar fostervannsprøve... Håper på svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå