Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anna - jeg får assosiasjoner til min oldemor som het Anna. Hun var en litt kraftig og veldig sprek dame. Hun hadde egne meninger og bein i nesa. Samtidig var hun utrolig snill og rettferdig, og prioriterte sin nærmeste familie og venner høyt. Denne flotte damen har jeg lyst og kalle opp etter hvis jeg noen gang får en datter! ;-) Ja, så kan jeg jo si at hun hadde brunt hår (før det ble grått), var flink med håndarbeid, og hun var en flittig gårdsbruker ;-)

Signe - beskjeden, snill og høflig. Lyst hår og ganske tynn. Kansje hun spiller fløyte som hobby.

Ingrid - dame med bein i nesa. Kansje litt av den snobbete typen med pelskåpe og store øredobber, og bor i byen.

Synne - beskjeden, liten, bleik og tynn. Lyst hår. Snill og grei.

Lilli - hun er snill og god, har humor og er sosial. Får assosiasjoner til en gammel og koselig dame som er glad i håndarbeid. Hun bor i et lite hvitt hus på landet. Kansje har hun høner og en katt. Gubben hennes heter Arne. Som ung var hun veldig pen og søt.

Annonse

Anna - snille, mørkhårede Anna.. :) Hun er søt og omtenksom og tar vare på alle andre, hele tiden.

Signe - tynt,blondt hår og litt kjedelig.

Ingrid - bortskjemt og masete..

Synne - søt, litt guttete og mørkt hår :)

Lilli - søt, litt rampete utseende. Snill og feminin.

:D

Dette var gøy,håper ingen føler seg støtt :P

Festlig tråd! :)

Anna - kjedelig, skoleflink. Foreldrene fikk henne da de var over 30.

Signe - Kraftig bygget jente/dame. Familen har garantert en gård eller to en generasjon tilbake. Signe ønsker seg familie, og det er det største i livet for henne. Barn og eplekake. Fin jente!

Ingrid - Frekk i kjeften på barneskolen. Ikke så innmari intelligent. Bein i nesa. Litt bertete i klessveien. Ordinær.

Synne - Absolutt vinneren her. Synne er superkul, lyshåret og kreativ. Morsom og oppegående.

Lilli - Litt kortvokst og puslete?

:o)

Anna- er pen og godt likt. Livlig og full av sjarm.

Signe- er søt og snill. Kanskje litt ordentlig. Flink på skolen.

Ingrid- stødig og pålitelig. Også en pen jente.

Synne- litt leken og vilter jente. Snill og trivelig. Humørspreder. Morsom.

Lilli- er litt mystisk. Har mange guttevenner, og er kanskje litt løssluppen( etterhvert;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...