babyT Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Tenkte jeg kunne presentere meg for dere her inne. Jeg har vært medlem her på BIM siden juli 2006 da vi starta prøvingen. Har hatt nickene; smykkedilla og prins/prinsesse08? Men har nå valgt å bruke det nicket jeg bruker på et annet forum. I 2007 var jeg til laparoskopi, og fikk påvist endometriose, samt brent hull på eggstokkene. Gikk på 5 doble pergokurer høsten 2007. I november 2007 ble søknaden om prøverør sendt til UNN, og 3. mai begynte jeg på synarela. Torsdag 22. mai begynte jeg på puregon (doser på 150 iE), og fredag 30. april skal jeg til UL. Jeg er fra Rogaland, men bor nå i Lakselv sammen med min kjære mann. Så da vet dere litt om meg ;-)
ivf-MaMaMø Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Heisann. Velkommen til oss :-) Så synd det ikkje funket med pergotime. Får håpe det klaffer med prøverør for dere. Eg sitter nygravert her og gliser. Hadde aldri trodd det kom til å klaffe så tidlig for oss. Eg har kraftig PCOS som vil si at eg ikkje har eggløsning og er overvektig og ingen hormoner som er på stell. På toppen av det hele er mannen omtrent steril. Vi har hatt 1 ICSI forsøk i mars, og så fikk vi 4 egg på frys. Og det klaffet på frys nå i mai. Tok test på lørdag som viste at eg var gravid. Så her er masse håp for dere til å lykkes :-) Håper u vil trives her inne, er masse greie jenter som svarer så godt de kan. Og her er ingenting for dumt å spørre om :-)
babyT Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2008 Takk for det og gratulerer med graviditeten, strilen! Jeg er jo ikke helt ny her inne, men har ikke vært så aktiv det siste året. Var mer aktiv på bli gravid (da med et annet nick). Så fint å høre at dere har lykkes. Håper jo på positivt utfall selv også. Men er samtidig realistisk og vet at det ikke er noen garanti for å bli gravid nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå