Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre? Fikk mensen idag, og negativt på testen på lørdag, så nå er alt håp ute for denne gangen. Det begynner nesten å bli flaut å fortsette synes jeg, er jeg helt besatt liksom? Er 41 år og singel, og har i tillegg til alle forsøk stått 2,5 år i adopsjonskø, har alltid tenkt at det er en god løsning, men nå ser det ut til at jeg kan glemme det også. Fikk brev fra byrået på fredag, hvor de sier at de skal bli strengere med den øvre aldersgrensen på 45 år. Det i tillegg til lang behandlingstid gjør det jo litt vanskelig, når jeg ikke engang er i den prosessen. Uff, er det andre som har det som meg?

Trenger litt oppmuntring!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, vet ikke om jeg, er den beste til å komme med oppmuntring , men føler veldig med deg.Har selv 8 inseminasjoner bak meg 1 mislykket IVF og nå 2. IVF og det kjennes som mensen er på vei. Så forbaska at det skal være så vanskelig.......Din vei videre kan jo bare du si noe om, men du skal ikke synes det er flaut å fortsette, det er en livsdrøm vi prøver å realisere her.selv kan jeg ikke gi meg enda. Jeg har også stått i adopsjonskø men tror den veien er vanskelig etter at Kina sluttet med adopsjon til enslige.

Skrevet

Hei, og tusen takk for svar! Jeg har også 8 inseminasjoner bak meg, og 2 IVF som ble avbrutt etter uttak da ingen egg ble befruktet, og nå dette ICSI-forsøket som resulterte i to fine befruktede egg. Hvis det samme hadde skjedd som tidligere, hadde det vært så mye enklere å si stopp. Denne gangen kom jeg så mye nærmere, og da er det vanskelig å gi seg. Kanskje neste gang...

Jeg har venninner som også har prøvd mange ganger, og de sier de "glemmer" den vanskelige prøvetiden når de sitter der med nurket i armene, da er jo alt strevet verdt det :) Men det hadde vært enklere om man visste at man ville lykkes til slutt.

Håper virkelig at du lykkes denne gangen! Symptomene for graviditet og mens ligner jo så på hverandre!

:)

Skrevet

Takk takk, jeg har bestemmt meg at nå tar jeg ingen test før onsdag, det er jo det nordica har sagt.

Gjest Julie lengter
Skrevet

Hei Aprilianna! Jeg vil bare si: Jeg føler med deg - og du må ikke gi opp drømmen din om å få barn!!! Neste gang er du kanskje heldig! Livet er jo sånn. Man vet aldri hva som venter rundt neste sving. Du må fortsette å prøve. Det er selvsagt ikke flaut i det hele tatt. Det viser hvor sterkt du ønsker et barn.

Jeg er snart 41 år, singel og ønsker meg barn. Skal prøve å få hjelp hos Stork. Har tenkt tanken: tenk om det er for sent. Men jeg skal prøve å bare være positiv nå. Hvem vet? Kanskje vi begge blir gravide i løpet av 2008? :-)

Skrevet

Det er så absolutt ikke flaut at du følger drømmen din om barn!

Og det er bare du som kan si når nok er nok.

Lykke til!!!

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende ord. Ja, tenk om vi ble gravide i 2008, det hadde vært fantastisk! Du må ha lykke til hos Stork, når drar du ned på din første tur da?

Skrevet

Hei jenter

Stå på!! det er alltids et lite håp, min bestemor var 50 år og Morten Harkets sambo skal nå ha som er 44, og for meg er alle de med høy alder en trøst :))). vi blir jo bare ungdommen i forhold. Er selv 66 mod. Vi gir oss ikke. Jeg går nå på vent, skal ha mens i morgen, men her er det stille ingen symptomer på verken det ene eller det andre. ¨å spenningen stiger her i gården. Har lovt meg selv og ikke teste denne gangen før det er 2 dager over venten mens.

Ingen jenter stå på! Har troen på at vi alle får en liten solstråle plutselig.

Skrevet

Har stor respekt for dere slitere. Har ingen råd å komme med, men vil bare nevne at en bekjent av meg fikk barn nesten 45 år gammel. Så alt er mulig! Håper dere lykkes til slutt!

Gjest Julie lengter
Skrevet

Hei, jeg skal ha journalsamtalen først 3. juli. Var litt ventetid. Men da regner jeg med at det blir så snart som mulig etter det. Kanskje i uke 30 (rundt 23. juli). I morgen skal jeg til gynekolog (hjelp). Prosessen er hvertfall i gang :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...