Gå til innhold

Hvordan er formen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei Ellebettemor.

Nå er jeg 15+5 og bruker ingefær tabletter mot kvalmen for å kunne jobbe =) Noe som fungerer bra om jeg husker å spise med jevne mellomrom.

Ellers kjenner jeg at bekkenet er litt løsere enn det burde,håper at det ikke blir verre.

2RampeteSmå

Hei :) kvalmen har gitt seg (heldigvis) med unntak av kvalmeanfall av og til... Ellers er formen bra, ikke fullt så trøtt lenger men ryggen og bekkenet begynner å krangle veldig. Håper det ikke blir verre som forrige gang...

Jeg er 15+1 i dag, og har hatt min første dag på jobb etter nøyaktig to måneders full sykmelding. Jeg skal ha litt kortere dager denne uka, og øke antall timer neste uke. Har vært veldig lite i aktivitet under sykmeldingsperioden pga sterk kvalme og oppkast. De siste to ukene har kvalmen roet seg en del, og jeg har klart å komme meg opp av sofaen/sengen og gå korte turer. Merker jeg fortsatt blir kvalm hvis jeg anstrenger meg eller gjør for mye i løpet av en dag, og jeg er fortsatt avhengig av å spise ofte for å unngå kvalme. Tar fortsatt Postafen, men har redusert dosen til 1/2 tabl morgen og 1/2 på ettermiddagen. Planen er å redusere ytterlige før helgen. Er redd for å få "tilbakefall" på kvalmen, så derfor trapper jeg ned forsiktig, så får jeg se hvordan det går uten etterhvert. Var kvalm mye lengre i mitt første og andre svangerskap, så jeg går litt med følelsen at det er for godt til å være sant...

Annonse

Er 15+5 og formen er bra!

Ikke kvalm lenger og har ikke vært det på noen uker. Får imidlertid noen tilbakefall om jeg blir for sulten eller for trøtt. Får også litt brekningsfølelse av og til, men er til å leve med. Legger meg tidlig og sover så lenge jeg kan. I går la jeg meg halv ti og sov til halv åtte. Sovnet også på toget i morges på vei til jobb....

Er aktiv og trener som vanlig, og deilig å kjenne at kroppen fungerer igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...