vi3blir4 Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Leste dette: http://www.dinside.no/php/art.php?id=346263 Og lurer da på om dette også gjelder bacon snacks?? (mener ikke baconsvor) Inneholder bacon snacks potet eller stivelse? Noen som vet?? :-/
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 var en artikkel fra 2003. aldri hørt noe om dette så stemte sikkert ikke.
mamman til juliprinsesse Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Det er vel ikke farlig å spise potetgull vel?!!!!! gå inn på www.matportalen.no, har ikke lest noe om det der inne.
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Er det farlig å spise potetgull også nå da? Hjelpe meg.. Eneste legen min har nevnt ang. potetgull er at man salt binder vannet i kroppen, så man skal være litt obs ang. alt krydderet (man kan også få halsbrann)..
MintCondition Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Nei, det er ikke farlig... Vil anbefale flere her om å utvise litt kildekritikk og ikke sluke ALT rått. Artikkelen HI henviser til er fra 2003..
Trulte76 Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 er vel snart ikke noe vi gravide og ammende kan spise da..gjalt jo morsmelka også dette for nyfødte.. Skal uansett olde meg unne potetgull resten av svangerskapet. Fått svnagerskapdiabetes. Så lite med karbohydrater på meg fremover og potetgull er masse karbohydrater i. Men jeg må jo si jeg har jo spsit mye potetgull FØR jeg fikk det da. Men jeg lar meg ikke skremme av den artikkelen der, satser på den lille har det bra i magen likevel jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå