vi3blir4 Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Leste dette: http://www.dinside.no/php/art.php?id=346263 Og lurer da på om dette også gjelder bacon snacks?? (mener ikke baconsvor) Inneholder bacon snacks potet eller stivelse? Noen som vet?? :-/
isi* med liten januar spire!! Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Uff visste ikke at dette var farlig en gang. Ikke lett å holde oversikt på alt vi ikke kan spise... Jaja dagens diett så langt har gått i saft, maria kjeks og eppler. Lykke til alle gravide damer =) Vi prøver hvertfall så godt vi kan for disse søte små våre!!!
Malin&TE Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 D der har æ aldri hørt om, så æ tvile på at d e så veldig sant!
MintCondition Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Kildekritikk, kildekritikk, kildekritikk....
MiLady Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 hihi. Ender vel med til sist at vi lever kun på brød og vann for alt annet er falig
Klar Som Et Egg Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 dette tror jeg IKKE på, eller velger å ikke tro på.. er veldig gla i potellgull og chips, spiser det jo ikke såååå ofte, men synes det er veldig godt! dessuten er det det eneste jeg ikke blir kvalm av for tida..
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Ja om dette er sant så hadde nok Lukas vært dum som ett brød.....hehe :-p Spiste vel en pose om dagen med han :-s Han har vært tidlig ute med alt! Noe skal dem ikke finne på for å skremme oss :-p
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 Artikkelen det vises til var skrevet 17. januar 2003. Tror nok mye har endret seg siden da. Det står forresten mye nyttig om kosthold i GRAVID som kom ut i dag :-)
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 26. mai 2008 #10 Skrevet 26. mai 2008 Nå har ikke jeg lest kilden, men hvis det er farlig å spise all slags mat omtrent så vet jeg ikke om jeg gidder å prøve å få barn en gang Jeg tror at alt med måte er det beste, og heller unngå store mengder av det meste. Det var da vel aldri så galt før i tiden? Våre gravide mødre og bestemødre fikk vel ikke like mye informasjon i hytt og pine fra nettet, og spiste det de hadde tilgang til og hadde lyst på, men vi overlevde vel vi også?? Kos deg med litt bacon snacks du
prins06+2til Skrevet 26. mai 2008 #11 Skrevet 26. mai 2008 henger meg på snart prøver her. bestemoren min spiste aske og asfalt når ho var gravid med pappan min, så da tror jeg litt potetgull er bedre. må jo legge til at vi er en en oppegående gjeng hele familien, så tror ikke pappa tok skade av litt rar kost
Lemonia Skrevet 26. mai 2008 #12 Skrevet 26. mai 2008 Jeg synes mye av denne mathysterien går altfor langt. Hvordan i all verden klarer dere å leve normale liv når dere går rundt og bekymrer dere for alt mulig rart. Jeg leser til stadighet innlegg på diverse forum hvor gravide gråter av bekymring fordi de f.eks. har spist en bit røkelaks i et svakt øyeblikk og nærmest forventer å abortere på sekundet eller bli dødssyk. Man kommer langt med litt sunn fornuft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå