Gå til innhold

Vet jeg maser: Men hvem er igjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er igjen:) Har termin i morgen, og har enda ikke gitt opp håpet om å bli i mai-klubben. Men jammen blir det mye venting nå på slutten! Prøver å ikke anylysere alt som skjer, men håper samtidig at noe er på gang snart. Blir nok vår tur også:)

Jeg er igjen jeg også....6 dager på overtid nå. Var hos jordmor i dag og skal ikke på kontroll før jeg skal på overtidskontroll tirsdag 3. juni på sykehuset.

Var helt på gråten da jeg gikk derifra. Blir jo så bekymret for lille gutten...Vet jo at det er helt normalt å gå over, men likevel...

Er også fullstendig overbevist om at jeg kommer til å bli satt i gang. Aldri i verden om denne kroppen klarer dette på egen hånd.

Har dere prøvd alle triks og råd for å sette i gang noe? Her har det gått mye i kanel og brystvortestimuli, men magen er fortsatt like stor. I går prøvde jeg meg på å pusse et par vinduer. DET var slitsomt, men fortsatt ingen baby...

JEG ER HER!

Har bare vært uten internett siden torsdag....

Termin på fredag, -og ble drittlei nå i helga, så jeg er klar!

Fikk mye vondt i magen, og i hoftene, stråler nedover låra.

Sur og lei.

Merker på 4åringen at hun også begynner å bli utålmodig, -hun som har vært sååååå tålmodig i mange måneder...stakar lita...

Annonse

JEG ER HER!

Har bare vært uten internett siden torsdag...

Termin på fredag, -så jeg er KLAR.

Ble lei i helga... mye vondt i magen og hoftene, strålinger nedover beina... småsur og lei!

Orker ikke prøve ut noen husmortips, for jeg har faktisk ikke tro på det...så er ikke blitt SÅ depserat enda... ;-)

Prøvde sist fredag og kjenne etter om jeg var moden. Leser flere innlegg her om flere som gjør det... men fikk så vondt etterpå, at det skal jeg iallfall ikke gjøre mer!

Var til kontroll sist onsdag, og da sa de at det nok ikke ble de første dagene...de ser det visst på proteinene i urinen. Stigning = det kan skje noe temmlig raskt. Men mine proteiner hadde gått tilbake!!! grrr...

Jeg er her, desverre, også fortsatt! Skal få dato for igangsetting på onsdag, som er opprinnelig termindag. Synes "alle" andre sniker i køen ;o)

Har vært inn og ut av sykehuset siden fredag, blitt "følt på" av flere leger som alle sier at "nå kommer hun snart vet du".....går runt med masse tak i løpet av dagen, men når natten kommer blir alt helt rolig. Lurer på om jeg skal lade være å gå og legge med...vil på den andre siden jo gjerne ha krefter når det endelig skjer!!!

Er SÅ utålmodig og sliten av al den venting.....

er også her enda.. Er 5 dager på overtid idag og skal etter planene settes igang i morgen eller onsdag (pga svangerskapsdiabetes). MEN, nå tror jeg faktisk noe er på gang helt av seg selv... Slimproppen gikk akkurat og har kynnere/rier med skikkelig tak i, har vært regelmessige i hele dag, men varer veldig kort... Deilig om jeg slipper å bli satt igang, men skal uansett legges inn i Drammen i morgen, så det er ikke mange dagene igjen... Lykke til alle sammen!!

Heihei.. har tre terminer. Den første er i morgen:), og den andre er på lørdagen, og den tredje er på søndagen. Så får nå bare se når han velger å komme ut:) Om det blir denne uken, eller om det bli en juni gutt. Men skal på ultralyd kontroll på sykehuset på onsdagen, for å se hvordan morkaken ser ut nå (siden det var kalk på den i uke 37). Så denne uken blir spennende:)

Annonse

Jeg har heller ikke født;)

Har menstermin 27 og ulterm 28. Er vel innstilt på at jeg må gå over terminen. Fødte på ul terminen sist....

Er egentlig ikke så sinnsyk lei som jeg kanskje ville trodd jeg skulle være, men det kan fort snu hehe:)

Håper selvfølgelig at jeg føder før eller ila helgen som kommer, det er endel bursdager i begynnelsen av juni som jeg helst ikke vil føde på;)

jeg er her fortsatt. hadde termin 16.mai men har vært våken i hele natt med rier, fikk beskjed tidligere i natt at jeg måtte gjøre det værste hjemme... så nå håper jeg lille troll kommer snart.. lykke til dere andre som fortsatt venter

Denne tråden burde jo nesten oppdateres daglig nå;) Er jo begrenset hvor lang tid man får gått og plutselig skjer det. Men vi har enda 3 dager igjen til UL termin, menstermin idag og en annen termin på lørdag (ladycomp). Når den lille velger å komme gjenstår å se.

Men har så masse energi om dagen og virkelig NYTER livet som gravid. Formen er bedre enn noen gang, eneste som bekymrer meg er hvor stor babyen vokser seg og at den ikke beveger seg like mye lenger. Er nok trangt for den stakkars.

Tvi tvi alle damer, sender en ekstra tanke til overtids'ene! Var sååå sikker på at det skulle skje før takket være alle behandlere, jordmødre osv sine kommentarer men den gang ei. Fortsatt tålmodig men etter termin vet jeg ikke helt hva jeg sier lenger. Kloke råd av alle slag er prøvd men hittil uten noe som helst form for resultat.

Flere som syns det er SYKT at vi innen noen uker har en baby på plass i hus? Tiden har flydd så vanvittig fort den siste mnd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...