Gå til innhold

Mens og gravid?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Noen som vet hvor normalt det er å ha menstruasjon selv om man er gravid? Testet positivt 4 dager over mens. Men dagen etter kom mensen, men den varte bare i 5 dager og jeg pleier å blø 8 dager.

Noen som vet? :)

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke så vanlig, men jeg har hørt at det kan skje uten at det er noe farlig. Ikke for å skremme deg, men for min del har det vært tegn på SA / XU. Husk å oppsøke lege hvis du får sterke smerter. Lykke til :)

Skrevet

det står på disse sidene at dt er mange som har menslignende blødninger de første 3-4 mnd, dette pga et eller annet stoff som uansett produseres og til noen kommer det ut som en mens. Se på oversikten uke til uke, tror det står på en av de første uken om det der.

Skrevet

legen min sa man godt kunne ha en tilsvandende menstruasjonsblødning ca 2 uker etter eggløsning..det var faktisk ganske vanlig..mange gravide får dette..de tror det er mensen og finner ofte ikke ut før de skal ha neste mens at de er gravid..hun sa at denne blødningen ofte ble kalt festeblødning..og at den kommer i forbindelse med at egget fester seg..ergo den er ikke farlig..

ikke alle får denne blødningen når egget fester seg.men hun sa det ikke var uvanlig.

Skrevet

i mitt 1. svangerskap var jeg 3 mnd på vei før jeg oppdaget det...pga blødninger, så JA d er mulig at du er gravid =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...