Gull1 Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Heisann:) Jeg er ny her inne med termin 18.desember (fortsatt litt usikkert). Mine dager består stortsett av å være trøtt, kvalm og i dårlig form:), er sykmeldt 50 %, og prøver å bruke dagene til å slappe av, selv om huset flyter(noe som er kjempe utfordrene).... Vi har såvidt begynt å fortelle litt om graviditeten, da jeg ikke klarer å skjule maven lenger:) (Jeg er ikke kvalm når jeg spiser) Hvilken chatte side bruker dere mest? Denne eller skravlesiden? Håper å bli bedre kjent med dere etterhvert.....
magica fra tryll Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Synes egentlig det er hyggelig her inne jeg da,-men det er dessverre litt liten aktivitet her. Føles vel slik fordi jeg har ganske god tid for tiden. Det er lite jeg synes er spesielt interessant inne på skravlesiden. Har du flere barn du da? Jeg er 41 år og venter nr.5. Har fra før tvillinger(gutt og jente) på 16 ei jente på 11 og en gutt på 21 mnd. Jeg har termin ca.30 januar, så foreløpig er det en vel bevart hemmelighet:) Har ikke begynt å bli kvalm enda...så formen er bra:)
Gull1 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har to store på 13 og 16, så har vi en på 2,5 Regner med det er høyt aktivitetsnivå hjemme hos dere også da. Er spent på å få fjerdemann, blir jo tross alt 39 år før neste blir født....Man kjenner jo trossalt at man ikke er i 20-årene lenger. Jeg har heller ikke tatt fostervannsprøver e.l, men jeg må si at jeg tenker endel på om babyen "tar skade" av å ha en mor på snart 40:) Hvilke tanker gjør ddu deg om dette da?
magica fra tryll Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Hei igjen! Jeg var 39 da jeg fikk forrigemann, hadde da en venninde som også skulle ha barn og som var veldig opptatt av dette med duo-test osv. Spurte gynekologen jeg gikk til til første kontroll om dette. Hun hadde kanskje et noe uvanlig syn på dette. Hun mente at selvom sjansene øker for at det kan være noe galt, så er de fremdeles svært små. Også tenker vel jeg litt sånn at siden jeg velger å få barn nå, så er det det barnet jeg får. Om du skjønner...Det blir jo hele tiden født friske barn av "voksne":) mødre. Vet ikke helt hvordan jeg ville forholdt meg til å få vite at noe var galt, og da spørsmålet om å ikke få barnet? Jada,er liv her i stua og,men også mye hjelp å få fra de store da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå