3xmamma Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 På onsdag skal vi i kirka i begravelse. Nå er det sånn at jeg har tre unger, ei lita på 9 mnd, en gut på 6 og en gut på 10. Aner ikke hva jeg skal kle de i. Vesla har ingen mørke klær, og guttene her i hus er ikke så veldig p fin klær, de er mer sånn mørk dongri og skjorte. Må kome meg til butikken og få ordnet noe, men hva? Det blir ikke dress iallefall, det kommer aldri til å bli brukt igjenn. Tips tas imot med stor takk
Anne-B. Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Rolige farger kan du gå for, syns jeg. Kleskoden trenger ikke være streng for barn.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Da vi var i begravelsen til sambos mormor før påske kjøpte jeg noe klær til ungene. De hadde på seg grå bukser og svart/grå stripete genser.
Honningmelon Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Presten her sa at han syntes ikke unger skulle kles i sort. Men, heller kle de i friske farger, eller rett og slett de klærne man har.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har også hørt at barn ikke skal kles i mørke farger....
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Vanlige penklær er finest på barna, synes jeg. I min fars begravelse hadde gutten min på seg et par mørke blå bukser, blårutete skjorte og en vest med en søt hund på Synes du bare skal ta noe du har, jeg.
lionkittens Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Stemmer med ett par andre her. Mörke blå bukse (chinos - de er pene og kan gå som penbukser og siden som fritidsbukser) en pen skjorte i hvitt, ruter i blått eller striper eller duse farger. Til jenter ville jeg hatt på en kjole i beige,brun, blå eller retten og sletten hvitt - og kjöpt noen mörkeblå slöyfe bånd til håret og mörke blå /sorte sko. Da min bestefar döde da jeg var liten hadde jeg på blå og grönn rutet kilt (det var den tiden kilt var poppis) , hvit bluse og en blå cardigan.
piano♫ Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Små barn bør ha pene, rene klær, mener jeg. Trenger slett ikke være sorte/mørke. Det eneste jeg kanskje ikke ville brukt var knallfarger, som oransje, rødt og knallrosa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå