micro Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 nå er det endelig min tur til å skrive den overskriften. må si jeg var veldig nærvøs og spent når jeg kom inn på ventesengene. var nr 2 i rekken,men første mann inn.møtte opp kl 08. når de skulle stikke inn kanhylen så var ikke blodåren min så medgjørlig så ei anna søster måtte sette den på meg. Gikk veldig fint. (jeg hadde på meg truse og bh hele tiden helt til jeg kom inn på uttaket) fikk beskjed om å gå på do før jeg skulle inn. bedøvelsen var jeg litt nærvøs for, men den ble jeg bare litt svimmel av og den var veldig behagelig. min mann hørte de sa tre negative eggposer først før eggene kom på rekke og rad. hadde vel endel negative innimellom.men må si jeg er fornøyd med disse 11. for de av dere som ikke har tatt dette før så var det helt greit. var bare ubehagelig når bedøvelsen gikk ut og da blir det bare voldsomme mensen smerter. Ikke noe å grue seg til.
pooa Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Sså bra d Micro!!! Gratulerer!! 11 egg er jo supert det. Da får du muligens noen på frys også da? Jeg skal ha uttak i morgen. Er virkelig spent... Men beroligende å høre at det gikk så fint med deg!! Klem, klem
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Gratulerer med vel overstått, micro!! Da blir det en spennende dag for oss begge på onsdag, du med innsett og jeg med uttak :oD *krysse fingrene for oss*
AniBer Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Gratulerer så mye med overstått uttak!! Jeg har også hentet ut i dag; 14 egg!! Jeg som tok 125 IE Puregon denne gangen har samme antall egg som da jeg tok 150IE!! Spennende å se hvordan det går med delingen i morgen da!!
finetine Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Grattis:o) det er jo helt supre reusultater!! Da blir det sikkert noen på frys også), godt å slippe uttakene for ofte. Slapp av og kos deg idag da, jeg pleier alltid å bli helt ferdig etter et uttak. Du får la mannen din stelle med deg, det har du fortjent nå.........
micro Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2008 så flott AniBer!! var du på riksen også. lå vel i sengen til halv ni ca. godt å ligge litt. Min mann ble skikkelig følsom. ble litt dårlig etterpå og han hadde skyldfølelse. han felte noen tårer stakkar. er godt å ha en slik mann. han tar veldig godt vare på meg. i dag skulle jeg få potetgull sa han. har en liten lov på det at jeg ikke skal kjøpe, men jeg kan få hvis det blir servert. er så utrolig glad i salt hehe. så gleder meg til det. nå ligger jeg bare på sofen og slapper av. er trøtt og sliten. tar vel en smertestillende snart også. har endel "mensensmerter". lykke til med utthententing. bedøvelsen er herlig hehe
babyT Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 11 egg er jo ganske bra da! Nå får vi krysse fingrene for at de blir befruktet og deler seg som de skal, og ikke minst at det som settes inn fester seg og vokser til et nydelig lite nurk :-)
Attekattenoa Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Bra levert, micro!! Satser på det blir mange befrukta egg, og til slutt en liten baby i februar=) Ønsker deg masse lykke til, ta godt vare på deg selv i tiden fremover, nå skal du snart ruge!!=) Klem
MartheMor+Lillegutt Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 Gratulerer med et flott resultat micro:)) Mange (meg inkludert før forsøket) har jo en litt feil oppfattelse ang det med antall egg, man tenker ofte at jo flere jo bedre. Dette er helt feil sa de til meg i Haugesund, det ideelle er +/- 10 egg ut. Det har visst noe med eggkvaliteten å gjøre, slik legen og bioingeniøren fortalte det. Selv fikk jeg ut 9 egg, og resultatet ble et mirakel i magen og 3 egg på frys:) Masse lykke til videre, blir veldig spennende dager fremover!
AniBer Skrevet 27. mai 2008 #10 Skrevet 27. mai 2008 micro: Jeg holder til i Porsgrunn! Fikk også servert potetgull i går og mannen sørget for at jeg fikk i meg masse vann!! Handlet og lagde middag til meg også.. Er søt da!! Om en time ca skal jeg ringe for å høre hvordan det står til med eggene mine, jeg er vanvittig spent!!!
micro Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. mai 2008 hei hvordan er formen din da? jeg er slått ut,har så utrolig luftsmerter i eggstokkene og i endetarmen hehe. uff er ikke morsomt men må le. jeg får ikke ring før halv tre jeg da så må vente med tolmodighet her. det blir spennende, regner med at vi får høre utslaget. er så spent om det i hele tatt er noen befriuktede. håper mannen har gjort en god jobb denne gangen.
AniBer Skrevet 27. mai 2008 #12 Skrevet 27. mai 2008 Joa, formen er mye bedre enn i går!! Men det gjør vondt å bøye seg fremover... Jeg skjønner ikke hvordan de som drar rett på jobb etter uttak får det til... Nå skal jeg snart ringe og så skal jeg nyte solen på verandaen resten av dagen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå