Chaiemae Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Var veldig klar for å sette ovitrellen i kveld men må tilbake på ny UL på onsdag. Det betyr at jeg måtte kjøpe en sprøyte til så det ble nesten 4000 kr til. Blir det uttak på fredag så blir det ikke innsetting før mandag. Humøret er på bånn og selvfølgelig skal jeg jobbe helt til 20 i kveld. Det blir nok festlig ( Hos gyn var det en på opplæring, ikke akkurat det jeg trengte i dag. Nå er jeg sur og drittlei. Kvalm og alt er bare elendig.
liesje Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Nei, nei, opp med humøret, eggposene må være på sitt beste når de skal taes ut så gullegget kommer . Jeg vet det er kjempefrustrerende dette å ikke kunne planlegge noe fremover og se kronene forsvinne men prøv å hold resultatet i fokus. Og dette kommer fra meg som har gitt opp 5 dager før jeg vet noen ting. Jaja Det er i alle fall lettere å oppmutre andre enn å ha tro på egen prossess. Keep going Chaiemae.
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Hei Chaiemae, Jeg har også måttet fortsette med stikkingen under mine 3 forsøk, det er irriterende og gjør det jo så vanskelig å planlegge. Men det jo for at eggene skal være optimale. Har opplevd elever på opplæring både hos Stork og Vitanova. Fryktelig frustrerende. Begge gangene visste jeg bare at det ikke gikk fordi de klønet sånn. Ikke så kult når du prøver for 8 gang. Håper det går bra for deg og at de får ut kjempefine egg!!!!
StorkeMammaen Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Jeg føler med deg og ville bare i deg en klem. Kan du ikke spørre Merethe om en sykemelding? Det fikk jeg iallefall når jeg spurte. Lykke til, det er når alt år på tverke at ting går bra til slutt, er det ikke? Klemmer
ElleL Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Teite eggposer....Du får si til deg selv at det er for at du skal bli kvitt alle snev av sprøyteskrekk. De pengene er supersure, men resulteter er jo det viktigste. Du kan i hvertfall glede deg til ny runde med stikkpiller. De lever sitt eget liv og hører ikke alltid på tiltale:-)
Chaiemae Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2008 Takk for oppmuntringer alle sammen. Arbeidsdagen i dag ble tøff og jeg var ganske fjern men må bare holde ut noen dager til.
apriljente-66 Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 Hei Chaiemae! Kikket på et annet innlegg fra deg. Ville bare ønske lykke til med videre stikking (eller kanskje er du dratt på denne tiden?) Jeg har vært i samme situasjon, frustrerende da man er veldig reiseklar og sprøytene koster ca 2000 kr dagen!!! Har også Blakstad som lege og opplevde at en av kontorsøstrene skulle læres opp. Nå hørte jeg at en annen lege skulle læres opp. Blakstad får avlastning i ferier etc. som da betyr at de som trenger et forsøk midt i juli (ant .meg) har en mulighet. Dette ble jeg veldig glad for. Min tidl. klinikk Aleris hadde stengt hele juli og deler av august. Det var litt frustrerende. Lykke til på Nordica og uttak.. Jeg har vært der i 2 runder og skal avgårde en gang til i juli. Gleder meg allerede. København er herlig! PS: hvilken favorittbutikk har du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå