Gå til innhold

er det normal med mensmurring

satser & vesla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, dette har jeg hatt i begge mine tidligere svangerskap. I 2. svangerskap var det slik jeg merket at jeg var gravid. Jeg tror det kommer av at livmoren utvider seg? jeg har imidlertid snakket med venninner som ikke har hatt det idet hele tatt, så det varierer nok noe. men jeg har fått fine barn jeg:-))

Hei!

Ja, dette er helt normalt. Jeg har hatt to svangerskap tidligere, og ikke kjent det, men nå er jeg 6 uker på vei og hatt det slik siden 2 dager før ventet ment. Først trodde jeg det var mensen som kom, men det var det jo ikke :-) Har også hatt stikkinger i sidene. Har blitt forklart av både lege og jordmor at det er livmoren som vokser og strekker seg oppover og det kan naturlig kjennes. Ser på det som et godt tegn jeg :-)

Hei. HI her. Jeg skrev feil, jeg er I uke 6 nå. Dvs at jeg i dag er 5+2 uker på vei. Ble litt surr ift utregninga.

Nå har mensmurringen roet seg ned, kjenner det godt hvis jeg bøyer meg framover ellers så er det bare rolig der inne. Har ingen ømme pupper og kvalme ennå *banker 3 x på bordet*. Håper å slippe unna ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...