Gå til innhold

Brio Happy??? noen som kan hjelpe meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg lurer på å kjøpe Brio Happy som sportsvogn, har fått inntrykk av at det går an å kjøpe bare sportsdelen, men selgeren sier jeg MÅ kjøpe bagvogndelen i tillegg... Noen som vet? I tillegg er jeg veldig usikker på understellet, vil gjerne ha teleskopunderstellet, selgeren sier dette er det samme understellet som er på Brio kombivognene, stemmer det?

Og er det noen som har anelse om hva en slik vogn ligger på i pris?

Føler ikke jeg fikk hjelp i det hele tatt i butikken men bor i en liten by, så har ikke andre alternativer enn internett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi har kjøpt Brio Happy med teleskopunderstell fordi jeg synes det understellet virker mest solid og det er med lufthjul noe som er mye stødigere. Vi kjøpte både bag og sportsdel, men du kan selvfølgelig bare kjøpe sportsdelen i.o.m. at de selges separat.Vi betalte 6400 for alt.

Skrevet

det er klart att det går an=)

jeg har en veninne som kjøpte bare med sportsdelen sist uke=)

og du kan velge mellom tre forskjellige understell=)

vurderte nemlig denne vogna selv men vill ha oth i stedet=)

Skrevet

klart det går an :)

jeg valgte compact understellet fordi det blir mindre. det går i bilen, men det går ikke det andre....

valgte også lufthjul for det er bedre å trille. synes jeg da.

ihvertfall. jeg har sportsvognen i lyseblå 07-modell om du er interessert i å kjøpe brukt får du det jo billig ;)

Skrevet

førstegangs*mamma... ble ikke vogna di stjålet?

Skrevet

jo. men den ble levert tilbake i går :D :D :D :D aner ikke hvem som hadde tatt den da... stod utenfor døren.... koppeholderen og barnevognskiltet var tatt av, men så merke etter koppeholderen og ene bremsen var fortsatt knekt, så det var min. men politiet sa bare at de lukket saken om det var greit for meg og fikk ikke noe på forskiringen likevel, så den var jo grei.

men nå har jeg jo fått meg ny vogn, og har ikke plass til så mange vogner :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...