Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Hei, Hvor lang tid tar det før magen blir "normal" etter KS?Noen som vil dele sine mage erfaringer?
bemy Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Hei du! Min mage ble normal etter 2, 3 mnd, men selvfølgelig litt slapperer. Venninnen min så normal ut etter en uke, hun var flat som bare det, så det er veldig individuelt. Nå er det 4 år siden jeg hadde keisersnitt og magen min er helt fin igjen, har aldri vært tynnere enn jeg er nå, til tross for at jeg har født to barn. Nå venter jeg nr 3 og det blir keisersnittt denne gangen også. Fødte vanlig første gang og synes magen var større da enn etter keisersnittet. Men som sagt, det er veldig forskjellig fra jente til jente. Lykke til!!
Juni-mamma for 2.gang! Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Tja, jeg ble aldri som jeg var før. Og skal ha et ks nå om 2 uker og lurer fælt på hvordan jeg blir nå Den lille henge pølsa som kommer over arret får vel de fleste? Vi er jo ikke like noen av oss, også kommer det jo an på den som har sydd?
ranita Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 med meg gikk det kansje et par uker. like fin mage som før....det hadde jeg ikke trodd. veldig positivt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå