Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Jøss, da var jeg i uke 32 gitt!!! 65 dager igjen.. Hmm.. d har gått utrolig fort!! Formen e kjempe bra egentlig, selv om jeg føler meg veldig tung og klossete.. har en skikkelig "fotball" midt på magen..=)Så hvis du ser meg bakfra, så kan du ikke se at jeg er gravid.. hehe.. Har lagt på meg hmm skal vi se, 3-4 kilo?? tok av meg så sinnsykt mye i begynnelsen av svangerskapet... har fått høre at jeg er så fin gravid, d er veldig koslig å høre..=) Men da skulle di se meg i i 2 første!!! hehe... huff.. Er den del plaget me kramper i leggenene, hoftene og fingrene.. forferdelig irriterendes.. Å så har jeg så sykt mye kynnere.. Aua... Tassen inni magen vokser seg stor og sterk.=). han er en vilter liten/stor tass..=) tar helt av der inne, sparker og stresser rundt.. Er veldig gla i å sparke meg i ribbeina han.. hehe.. men d er kjempe koslig synest jeg.. Gleder meg t å hold han, lukte på han og bare vite at han e min..=) Å gleder meg t søskna hans også han treffe han, for spessielt ho eldste(6år) gleder seg veldig..=) Er blitt enig me barnefaren at han skal hete Julian..=) var egentlig meningen at han skulle hete Julian Andre, men jeg føler at d blir så langt me tanke på etternavn å.. Så da ble d Julian..=) Barnerommet står klart, så vi venter og gleder oss masse t lille Julian kommer..=)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 steike du har lagt på deg lite, heldige deg=) Er i min uke 30 og har allerde klart å legge på meg 16 kilo, og har ikke noe vann eller hevelser i kroppen å skylde på !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå