2. gangs Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Jeg skal snart begynne å jobbe igjen.....og "påsan" får pupp før hvert måltid enda =) Vi koser oss vi =) Men hvordan skal vi klare å avvenne? Gode råd mottas med takk!!!!!! Begynner bli bekymret ved tanken, og har ikke peil på hvordan dette gjøres....HJELP!!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 helsesøter og ammehjelepn er god hjelp til det.. Selv begynte jeg bare erestatte noen av måltidene med flasker.. etterhvert ble det til at jeg bare ammet om natten.. så sluttet jeg bare å begynte gi flaske .. Ulempen er at melkeproduskjonen går betraktelig ned og det kan hende hun ikke får nok melk .. men som de sier skal jo kroppen produsere melk etter hvor mye barnet drikke.. så om hun bare drikker om natten.. vil jeg tro de skal være melk nok til det... Du merker jo fort om hun forsatt er sulten.. da er det bare ha en flaske klar i kjøleskapet:) Lykke til
2. gangs Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2008 han er 10 mnd...og den største puppeelskeren en kan tenke seg....han koser seg virkelig.....både ler/skratter, babbler, spiser, leker med puppen i munn.....
Anonymium Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Hvorfor slutte å amme selv om du skal begynne å jobbe? Du har rett til 1 time ammefri hver dag, med lønn om du jobber i det offentlige. I privat sektor er det 1 time uten lønn.
BitteLiten *har født* Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 vi gjorde det hardt og brutalt med første, noe vi fikk oppmuntring til av helsesøster... Mor reiste bort i 3 netter, og ammet heller ikke når vi var hjemme. Og den tredje natten sov han hele natten gjennom uten noe erstatning for puppen..... Så var vi ferdig med alt som het amming:o)
2. gangs Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2008 Det er ikke nattavvenning det her er snakk om....den er vi ferdi med for lenge siden, så det går greit. Men det er klart at viss det er over på noen dager, så bør ikke dette by på noe problem. Med første mann, så gikk det av seg selv. Har lyst til å fortsette å amme på kvelden da....kveldspupp før han legger seg....synes det er koselig seglv og jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå