Gå til innhold

Går helt i surr for meg... når skal jeg tilbake i jobb?

Anbefalte innlegg

Har ultralyd termin 9.juli, så siste dagen min på jobb er da 17 juni...?

Har brukt en ferieuke dette året men skal også bruke resten, men vet ikke når. Skal også bruke neste års ferie før jeg skal tilbake i jobb. hvordan skriver jeg dette i papirene jeg skal sende? Når skal jeg tilbake i jobb?

Fortsetter under...

Gitt at barnet kommer til termin eller senere er den totale permisjonen slutt 1 juli.

Hvor mange uker ferie har du? Dersom du har 5 ferieuker i året og har fire igjen nå, pluss fem til neste år er permisjonen ferdig 2 september.

Antar at far skal ha de 6 siste ukene, da er du hjemme til 22 juli og barnefar har ukene fram til 2 september.

Tilleggsopplysninger. Velg deg noen uker i sommer/høst der du har ferie og før dette opp i skjemaet i pkt 5.3. Skriv også opp neste års ferie, får du ikke plass til begge periodene i pkt 5.3 kan du bruke pkt. 7. Fyll inn tidsrom for fars permisjon i pkt 5.6, eks 22.07.2009 - 02.09.2009

Jeg ringte NAV i forrige uke og fikk beskjed om at man kunne bare forskyve permisjonen med det lovpålagte ferie, altså 4 uker og 1 dag, og dette gjaldt over hele permisjonstida. Men det går jo an å ta ferie i forlengelsen av permisjonen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...